Les Binet: Dnes už vieme, ako marketing značiek prispôsobiť súčasnej kríze

„Dnes už máme dosť informácií na to, aby sme vedeli, ako riadiť naše značky v dobe recesie,“ hovorí Les Binet, jeden z TOP marketérov súčasnosti. „Vieme, že značky si môžu dovoliť udržiavať svoju reklamu, udržiavať svoj „share of voice“ tak, aby vyšli z krízy ešte silnejšie.“ Áno, je to možné, ale musíte sa riadiť určitými pravidlami a nechať sa poučiť aj z minulosti či histórie. Práve na túto tému pripravil Les Binet sériu krátkych videí „Navigating COVID-19: Survival, Adaption & Recovery“ o tom, ako by sa značky a ich marketingové stratégie mali prispôsobiť súčasnej kríze. Prvé epizóda „Learning from History“ trvá 5 minút, Les Bunet hovorí krásnou angličtinou a video obsahuje aj titulky. Stojí to za to.

Les Binet, Group Head of Effectiveness v londýnskej agentúre adam&eveDDB, patrí medzi najvýznamnejšie osobnosti svetového marketingu a 24. novembra 2020 vystúpi aj v Bratislave na konferencii Digital RULEZZ 2020: Best Of The Best.