Les Binet o efektívnosti reklamy, atribúcii, ekonometrickom modelovaní a SoS

Na všetky kľúčové piliere marketingovej „školy“ Lesa Bineta sa teraz v rozhovore povypytoval Steve Boehler. Ak máte čosi do činenia s marketingom, neváhajte a prečítajte si celý rozhovor, v ktorom Les ozrejmuje, ako treba jednotlivé piliere „jeho“ marketingu vnímať.

Les Binet, Group Head of Effectiveness v agentúre adam&eveDDB z UK, je odborník pre oblasť efektivity marketingu. Je známy v oblasti merania účinnosti reklamy (long / short therm, share of search, attribution, econometric modeling). Les vystúpi ako keynote spíker 22. novembra 2023 v Starej tržnici v Bratislave na konferencii Marketing RULEZZ 2023: Back to the ROOTS.

Steve Boehler, zakladateľ a partner spoločnosti Mercer Island Group (konzultačná spoločnosť na podporu riadenia firiem), ktorý v minulosti pracoval pre spoločnosť Procter & Gamble (P&G) a bol CEO spoločnosti P&G v rokoch 1995 až 1999.

Foto: rulezz.sk.