Les Binet o značkách v súčasnej kríze [Epizoda 1]: Poučme sa z histórie

Jedna z najvýznamnejších marketingových osobností súčasnosti Les Binet pripravil sériu videí „Navigating COVID-19: Survival, Adaption & Recovery“ o tom, ako by sa značky a ich marketingové stratégie mali prispôsobiť súčasnej kríze. Prvé dve epizódy sú už vonku a dnes uverejňujeme prvú z nich s témou „Learning from History“. „Les vie, o čom hovorí,“ tvrdí Rišo Mareček, ktorý na ne upozornil na svojom blogu Marketing Punk. Veríme im obom. No a v prvej epizóde sa dozviete, prečo je táto kríza odlišná od normálnej recesie a prečo by sme sa mali poučiť z histórie.

Les Binet, Group Head of Effectiveness v londýnskej agentúre adam&eveDDB, patrí medzi najvýznamnejšie osobnosti svetového marketingu a 24. novembra 2020 vystúpi aj v Bratislave na konferencii Digital RULEZZ 2020: Best Of The Best.