Les Binet o značkách v súčasnej kríze [Epizóda 2]: Marketing počas pandémie
„Robte v tejto dobe správne veci. A nezabúdajte na to, že čo urobíte teraz, to nebude zabudnuté,“ hovorí Les Binet o tom, ako adaptovať svoju značku pandémii vo svojom druhom videu „Marketing in a Pandemic“ zo série „Navigating COVID-19: Survival, Adaption & Recovery“. A ako príklad uvádza značku Rolls Royce a jej správanie sa počas Druhej svetovej vojny vo Veľkej Británii: „Som presvedčený, že značka Rolls Royce profitovala práve zo svojho pôsobenia ako dodávateľa motorov pre vojenské lietadlá, a tým aj pomoci pre ľudí a samotnú vládu, na čo sa nezabudlo ani v nasledovných dekádach.“ Pozrite si ďalšiu aktuálnu epizódu Lesa Bineta a jeho pohľad na to, čo by mali značky robiť počas pandémie. Podľa portálu Marketing Punk je to aj tom, prečo sú teraz princípy dôležitejšie ako zisk.
Les Binet, Group Head of Effectiveness v londýnskej agentúre adam&eveDDB, patrí medzi najvýznamnejšie osobnosti svetového marketingu a 24. novembra 2020 vystúpi aj v Bratislave na konferencii Digital RULEZZ 2020: Best Of The Best.