Les Binet o značkách v súčasnej kríze [Epizóda 4]: Poslanie reklamy
„Zamyslite sa v prvom rade nad vašou konkurenciou. Ak tá zníži rozpočty do reklamy, môže to byť dobrá príležitosť ako lacno získať „share of voice“ a následne tým aj príslušný podiel na trhu,“ odporúča Les Binet vo svojom poslednom videu „The role for advertising“ zo série „Navigating COVID-19: Survival, Adaption & Recovery“.
Ďalšou príležitosťou sú médiá, ktoré sú v dobe krízy lacnejšie a majú aj vyšší zásah. A samozrejme je dôležité, ako sa značky dokážu opätovne vrátiť na trh tak, aby ich spotrebitelia kupovali v rovnakej alebo aj vyššej miere. A práve tu je kľúčové poslanie reklamy. A práve to je podstatou dôsledne a vedecky vyargumentovaného posolstvo Lesa Bineta. Pozrite si jeho ďalšiu aktuálnu epizódu s pohľadom na to, ako by mali značky pristupovať ku reklame v dobe po prechode do recesie, aby boli úspešné.
Les Binet, Group Head of Effectiveness v londýnskej agentúre adam&eveDDB, patrí medzi najvýznamnejšie osobnosti svetového marketingu a 24. novembra 2020 vystúpi aj v Bratislave na konferencii Digital RULEZZ 2020: Best Of The Best.