Lokálny marketing: Ako sa Richard Branson „obul“ do Južnej Dakoty

„Ste jediný zo štátov US, z ktorého si zatiaľ nikto neobjednal plavbu v našej spoločnosti Virgin Voyages,“ oznámil nedávno prostredníctvom médií známy zakladateľ značky Virgin Richard Branson. A to nie len tak, ale rovno celostránkovou inzerciou v NYT a osobnou výzvou obyvateľom Južnej Dakoty, aby si objednali výlet v jeho novozaloženej spoločnosti Virgin Voyages. Zároveň v tomto štáte spustil aj podpornú lokálnu OOH kampaň. Richard Branson so svojou značkou Virgin je naozaj priekopníkom v tzv. „push“ marketingu a PR: spomeňme si len napríklad na jeho jazdu tankom po námestí Times Square či prechádzku s Pamelou Anderson po krídle lietadla jeho leteckej spoločnosti Virgin. Podľa všetkého týmto krokom Branson dosiahol čo chcel, lebo okrem portálu ADWEEK sme sa aj my na Slovensku dozvedeli to podstatné: Po mnohých Virgin produktoch je tu už aj Virgin Voyages.