Ľubomír Tuchscher zo SZZV: Prečo sú dáta ako nový palmový olej
O tom, že dáta sa v dnešnom komunikačnom biznise stávajú novou a veľmi cennou surovinou, dnes už nikto nepochybuje. „Dáta sa stávajú novým palmovým olejom, ktorý historicky predstavoval významný stimul pre viacero odvetví, avšak jeho zber v niektorých lokalitách mal mimoriadne negatívny dopad na životné prostredie,“ uvádza vo svojom blogu Ľubomír Tuchscher, výkonný riaditeľ Slovenského združenia pre značkové výrobky (SZZV). „A zodpovedný priemysel, ktorého súčasťou sú práve značkoví výrobcovia, preto musia nájsť cestu, ako v novom svete postupovať." Takže preto palmový olej. Pozrite si túto aktuálnu úvahu, zaberie vám to 5 minút a to aj so záverečnou pointou, ktorú dobre dokresľuje reklamný spot Amazonu s príznačným názvom #BeforeAlexa.