Mark Ritson: Ako a prečo by obchodníci mali zvyšovať ceny
V roku 2022 čaká na marketérov jedna veľká výzva − ako pristúpia k inflácii. Nieže by zvyšovanie cien bolo prioritou č. 1, ale inflácia znamená, že niektorí ceny zdvihli. Mark pritom ale nabáda, aby sa marketéri najskôr presvedčili, že ich stratégia je správna, aby sa neutopili v bezmyšlienkovej snahe o taktiku a..., aby neignorovali vývoj produktov, cenotvorbu a distribúciu. Ak vás zaujíma, ako neignorovať stranu zisku a ako prejsť búrkou, ktorá skôr či neskôr príde, prečítajte si Markov stĺpček na portáli MW.
Obrázok: www.marketingweek.com; @shutterstock.'Marketers set prices too low because they look at the unit sales chart too much and ignore the profit chart on the next page.' - @markritson https://t.co/Pg82wz7lvh pic.twitter.com/L5nkEPCSKt
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) February 17, 2022