Mark Ritson: Ako sa Guinness stal najobľúbenejším pivom v Británii
V posledných dňoch sa stalo niečo, čo sa navždy zapíše do histórie piva značky Guinness, ktorá za posledných 12 mesiacov narástla v Európe o 19%. Súčasne sa stala aj najobľúbenejším pivom v Británii. Pozrite si Markov výpočet faktorov v stĺpčeku na portáli MW, ktoré o úspechu rozhodli. Samozrejme medzi nimi nájdete aj vplyv dlhodobej komunikácie počas koronavírusovej pandémie, ktorá ovplyvnila aj boj o prvý pohár piva po reštarte.
Foto: pixabay.com; nataliaaggiato.@markritson: How Guinness became Britain’s most popular pint
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) February 9, 2023
Guinness is the rare example of a brand with solid foundations in its product and brand assets, whose full potential is realised by brilliant marketers.https://t.co/lo0vFIjCRf pic.twitter.com/s7DlvAkxuw