Mark Ritson: Blízkosť k spotrebiteľovi zvyšuje zisky a zlepšuje marketing
Skvelý marketingový stĺpčekár z portálu MW sa tentokrát z nadhľadu ale podrobne pozrel na blízkosť k zákazníkovi. Distribúcia filmov cez streamovaciu službu Disney+ dáva značku do oveľa bližšej pozície k zákazníkovi, ako distribúcia cez kiná. Konkrétne to ukazuje na filme Black Widow, kde spoločnosť riskla stratu veľkých peňazí z kín, keďže premiéru filmu ponúkla cez oba kanály súčasne. Priamy predaj spotrebiteľom prináša firmám nielen väčšiu ziskovosť, ale aj istý druh učenia a experimentovania, vďaka čomu je ich marketing lepší. Disney robí veľký experiment, ktorý môže rozhodnúť o budúcnosti kín. Bič plieska na konci..., aj pri experimentoch, aj v blogoch, preto sú pre marketérov najdôležitejšie posledné 3 odstavce tejto rozsiahlej štrúdle Marka Ritsona.
Foto: www.marketingweek.com.'Black Widow’s release on Disney+ alongside cinemas hit the film’s box office revenues, but what Disney wants is proximity to the consumer and the insight that comes with it.'
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) August 7, 2021
Read the latest from Mark Ritsonhttps://t.co/VswHXjBoVJ