Mark Ritson: Čo má marketér robiť, keď šéfstvo spochybňuje budovanie značky?

Budovanie značky má dlhodobý vplyv, podpora predaja krátkodobý. Väčšina marketérov chápe význam investícií do emocionálneho budovania značky, ale aj napriek tomu sa ich šéf pýta: Chápem, ale ako tým dosiahnem, aby si zákazník kúpil práve našu značku? Mark Ritson, typicky svojim spôsobom odpovedá. Nie je to až tak vec argumentov, ale procesov. Najskôr by ste mali upozorniť, že vaša značka vykazuje deficit dlhodobého budovania značky, ..., to sú dvierka. Ale kľúčovým katalyzátorom sú kompetencie, preto ich treba získať. Ale pozor, nadriadení nemajú radi prekvapenia a radšej zvolia známe zlo, ako neznáme dobro. Čo s tým? Dozviete sa od Marka Ritsona, ktorý pred napísaním blogu vyspovedal 6 CMO od veľkých značiek.

Obrázok: pixabay.com; Shafin Al Asad Protic