Mark Ritson: Čo pomohlo Lidlu zdvojnásobiť svoj podiel na trhu?
Pripomeňme si staršiu prednášku Marka Ritsona, v ktorej ozrejmuje faktor, ktorý pomohol značke Lidl urýchliť rast podielu na trhu. Reťazec spustil v roku 2014 kampaň Lidl Surprises, zvýšil share of voice z 5 % na 19 % a obrat narástol o 2,7 miliardy a vyrovnal sa s negatívnym vnímaním značky. Nič tak dobre nedokumentuje, že reklama nie je nákladová položka, ale investícia, ktorá, samozrejme musí byť dobre premyslená a pripravená. Odpoveď nájdete v prednáške a čiastočne aj v jej anotácii na portáli MW.
Foto: youtube.com; @Marketing WeekWhen @IidlUK opened its first store in 1994, it entered one of the most competitive retail markets in the world. Here's another chance to hear @markritson explain how one crucial effectiveness factor helped the supermarket double its market sharehttps://t.co/VPVnaYsNuP
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) June 22, 2021