Mark Ritson: Imidžu značky Toblerone neublíži presun na Slovensko
Čo spôsobí odstránenie hory Matterhorn z obalu klasických čokoládok Toblerone, kvôli presunu výroby na Slovensko? Podľa Marka nahradenie konkrétneho kopca generickým si všimne 0,001% spotrebiteľov. Ale pri ďalších argumentoch spojených s revitalizáciou značky lieta od Steva Jobsa a presunov výroby Apple, k zreniu whisky dodávanej spoločnosťou Diageo, lebo „imidž domova značky je dôležitejší ako jej faktický pôvod“. Prečítajte si skvelé Markove marketingovo vyargumentované postrehy, aj preto, že je v nich zamontované Slovensko.
Foto www.marketingweek.com.But what about the second issue? The switch from Switzerland to Slovakia? Surely this will lead to consumers storming Mondelēz headquarters with pitchforks and cowbells demanding blood?
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) March 9, 2023
Find out what Mark Ritson has to say about Toblerone's switch here:https://t.co/nmP9JE7O21