Mark Ritson: Marketéri by mali venovať viac pozornosti pozornosti
Po tom, ako nedávno Byron Sharp hovoril o pozornosti na konferencii Mi3-LinkedIn B2B Next, Mark nenechal na Byronovi suchú nitku. Vytkol mu, že sa mýli − o hodnote pozornosti vo všeobecnosti a o špecifickej potrebe viac osloviť publikum, aby sa zabezpečilo dlhšie obdobie pozornosti. Nejde o to, aby reklama upútala, ale musí dosiahnuť fixáciu aspoň 100 milisekúnd. Teda oko musí na nej spočinúť aspoň na túto dobu, lebo inak je reklama neviditeľná, ako keby ste mali billboard pod vodou. Viac o fenoméne pozornosti sa dočítate v Markovom stĺpčeku na portáli MW. Odporúča tiež sledovať ďalej diskusiu okolo pozornosti, lebo bude mať veľký vplyv na to, čo urobia marketéri.
Foto: pixabay.com; @StockSnap."The growing attention to attention within advertising is an important and evolving area. Clearly, some advertising can work with the barest flash of fixation..."
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) September 8, 2022
Catch up on @markritson's latest column here: https://t.co/oqBTeMnBum