Mark Ritson: NFT sú len ďalším idiotským magnetom marketingu
V posledných 12 mesiacoch NFT zaujali marketérov, ale... Keď ste voľakedy získali v nejakej počítačovej hre meč, hneď, ako ste prestali hrať, stratil svoju hodnotu. Dnes, vďaka NFT, môžu ľudia digitálne „aktíva“ vlastniť a potom ich predávať a kupovať, napríklad, ako tie od Warner Brothers, ktorí úspešne predali 100.000 avatarov po 50 USD. Aj preto sa objavujú otázky marketérov, ako môžeme využiť NFT pre našu značku my? Tí, čo nepoznajú rozdiel medzi stratégiou a taktikou, nevedia používať strategické argumenty za a proti a nemajú ťah za ziskom, sú týmto magnetom pre bohatých a hlúpych pritiahnutí. A týmto marketérom Mark v blogu na portáli MW odkazuje: „skôr, ako sa vrátite do práce, uistite sa, že investujete do dôležitého a cenného kusu jedinečnej marketingovej histórie!“
Obrázok: www.marketingweek.com..@markritson on the latest marketing craze: 'NFTs are the latest handy distraction that can help you work out which marketers know what they are doing.'https://t.co/MrIz2bK1xt
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) February 1, 2022