Mark Ritson: Poškodil Ronaldo značku Coca Cola? Záleží od uhla pohľadu
Tých pár Ronaldových sekúnd na tlačovke po zápase Maďarska s Portugalskom dostalo do varu celý svet. Aj keď u nás sme citlivý na kreatívny vzťah medzi vodou a kolou, toto bolo z iného súdka. Ronaldo odsunul fľaše Coca Coly a odporučil piť ľuďom vodu. Rana pre imidž a reputáciu. Cena akcií hneď padla, vraj kvôli tlačovke, ale značka utrpela tým, že sa stala ex-dividendou. V skutočnosti cena akcií nakoniec stúpla o 30 centov a značka získala svetovú publicitu. A čo to dokazuje? Viac ako imidž je mediálna prítomnosť a sila svetových influencerov nemá obdobu. Dva protichodné názory. Ako sa na to pozriete vy? Nečakaný úspech alebo ničivý blesk z jasného neba? Stĺpček Marka Ritsona na portáli MW vás nasmeruje.
Did Ronaldo damage Coke’s brand?
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) June 26, 2021
Read Mark Ritson's take on the Ronaldo Coca-Cola incident.https://t.co/vmwVSTlUFg