Mark Ritson: Reebok ako príbeh úspechov a pádov budovania značky. A čo ďalej?
Nie každá spoločnosť dokáže spravovať portfólio viacerých značiek, ako napríklad P&G. Reebok teraz zmenil majiteľa a dostal sa pod strechu Authentic Brands Group (ABG), ktorá spravuje značky za 2,5 mld. USD, kým Adidas za ňu pred rokmi zaplatil 4 mld. USD. A pri tejto príležitosti sa marketingový komentátor portálu MW Mark Ritson pozrel na aerobikovú či basketbalovú minulosť značky, ktorú pripomína aj výber spotov a jej vyhliadky po zmene majiteľa. Poučné čítanie o tom, čo všetko obnáša správa portfólia značiek pod jednou strechou.
Foto: www.marketingweek.com.Mark Ritson: Reebok hasn’t reached the heights of the 1980s and 90s since Adidas bought it in 2006, and its sale means Adidas can focus on its ‘branded house’ while new owner ABG has the skills to bring Reebok into its ‘house of brands’.https://t.co/IeRexiEBOF
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) August 21, 2021