Mark Ritson: Teslu čaká 7 rán z cenovej vojny alebo aké je to konkurovať cenou
Mark sa tentokrát v stĺpčeku na portáli MW pozrel na to, aké je to konkurovať cenou. A svoj drsný pohľad zamieril na značku elektromobilov Tesla, ktorá teraz spustila reklamu a nabáda ľudí ku kúpe auta kvôli zľave. Značku podľa Marka nečaká nič dobré. Tuneluje imidž, zisky, oslabuje väzbu so zákazníkmi, aj hnevá tých, ktorí si auto kúpili v plnej cene. Ak vás zaujímajú dopady zliav na značku, máte po prečítaní článku príležitosť stať sa pozorovateľom balancovania jednej značky na okraji katastrofy.
Foto: pixabay.com; @Blomst.Mark Ritson: "Tesla is also offering a second marketing lesson for free. At no extra charge. Tesla is also about to generously illustrate the manifest pitfalls of price discounting too.
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) January 23, 2023
Count them with me" : https://t.co/BxCa4DJ1BA