Mark Ritson v Marketing Week: Tu je jeho 10 TOP článkov za posledných 10 rokov
Marketing Week pri príležitosti 10 výročia spolupráce s Markom Ritsonom vybral jeho 10 najkontroverznejších, najčítanejších a najkomentovanejších článkov. Ak máte naozaj radi marketing, neváhajte a prečítajte si o najhoršom marketingovom ťahu značky Gillette, alebo o 7 príznakoch marketingových „na hovno“ odborníkov, či o tom, prečo sa Gary Vaynerchuk mýli, mýli, mýli, mýli, mýli, keď hovorí o médiách a ďalšie. Niektoré z nich sa určite stanú trvalkami vo vašej mysli.
Ilustrácia: www.marketingweek.comTo celebrate Mark Ritson’s 10th anniversary as Marketing Week’s award-winning columnist, we have rounded up his most read, commented and shared articles of the past decade.https://t.co/Wfn4GrAGYf
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) December 5, 2020