Mark Ritson: Vitajte v novom normále! Je stále rovnaký, ako ten starý
Covid nás nútil improvizovať a hľadať zábavu či uplatnenie, kde sme mohli. Pandémia bola pohroma a našli sa ľudia ako Lindstrom (autor Buyology), ktorý predpovedal že táto „hlboká“ a „univerzálna“ zmena spôsobí, že existujúce inštitúcie budú nadbytočné a uvedie revolučné nové systémy. Ale veci, aspoň tie, ktoré sa týkajú spotrebiteľov nie sú tak dramaticky nové a vyzdvihovanie zmien bolo nadhodnotené, lebo predávať status quo je zlý biznis. Prečítajte si zaujímavý Markov názor v plnom znení doplnenom dátami priamo na portáli MW. Butete prekvapení, ako haló efekt zaplavil aj vás.
Foto: pixabay.com; @Simedblack.'Consumer attention spans are not reducing. Marketing is not changing more this year than in the five preceding years. And Covid has not created giant ruptures with the past that will turn everything we knew to ash.' - Ritson on the 'new normal'.https://t.co/lKavXnvWxp
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) March 23, 2022