Mark Ritson: Zlí marketéri si myslia, že viac správ prináša vyššiu efektivitu
Mark si tentokrát zobral na mušku demonštranta, ktorý na Katarských MS vo futbale vbehol na ihrisko počas zápasu Portugallsko – Uruguaj a zjavne proti niečomu chcel protestovať, ale nik nevie, že proti čomu. V skutočnosti vysielal 4 posolstvá od Zachráňte Ukrajinu! na hrudi trička, cez Úctu iránskej žene! na jeho chrbte, pričom mával vlajkou LGBTQIA+ s nápisom Peace. Tento marketingový babrák neobetoval vedľajšie posolstvá a nezameral sa svoju hlavnú marketingovú správu a na jej trvalé posolstvo. Menej je viac a viac o neduhu plného „kuchynského dresu“ v komunikácii sa dozviete v stĺpčeku na portáli MW.
Foto: pixabay.com; @AlexanderLesnitsky.In @markritson's latest column, he states that only bad marketers think more messages mean more effectiveness after protests seen at the World Cup.
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) December 3, 2022
Read the rest here: https://t.co/Vt3ISjI8E1 pic.twitter.com/wBdqfJZM9F