Mark Ritson zmenil názor a aktualizoval TOP 10 marketingových „bullshitov"
Stalo sa, čo sa ešte skoro nikdy nestalo, Mark Ritson zmenil názor a vyradil humaning zo svojho rebríčka top 10 marketingových bullshitov. Na prvom mieste je Unique Selling Proposition, za ním nasledujú archetypy značiek, Maslowova pyramída potrieb či Zuckerbergova reklamná revolúcia. Prečítajte si zaujímavé Markove priznanie, ale hlavne si preštudujte TOP 10. Môžu totiž zmeniť váš pohľad (aj na vaše) na marketingové modely. Súčasťou textu je aj video s Markovou prednáškou, kde podrobne vysvetľuje každý jeden bullshit.
Foto: www.marketingweek.com; @markritson'After creating the All-Time Marketing BS Index last year when Mondelez decided to scrap marketing in favour of ‘humaning’, Ritson has realised there were a few things missing from the top 10…'
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) April 6, 2021
Read his latest opinionhttps://t.co/Aj7d0oMZaL