MARKETERIS NEWS: LOCCO prevalcovala Zlatý středník + ďalšie novinky z agentúr
Agentúra THIS IS LOCCO získala Grand Prix v kategórii najlepšia agentúra na súťaži Zlatý středník. Z digitálnych agentúr bodovali aj agentúry Basta digital, Elite / Monday Lovers a Zaraguza. Na Slovensko mieri 19 ocenení, ktoré si ešte priviezli aj agentúry Seesame, SKPR STRAGIES, Respect APP či zadávatelia Dedoles, Kaufland Slovenská republika, Slovenská sporiteľňa, 365. bank a Svet zdravia a ďalší. Gratulujeme :)
KRAS - Klub reklamných agentúr Slovenka oznamuje, že prihlasovanie prác, pardón, odovzdávanie kreatívnych vzoriek na celoslovenské testovanie s názvom Zlatý klinec je predĺžené do 7.9.2021.
IAB Slovakia pozýva na offline DIMAQ raňajky − vo štvrtok 9. 9.2021 o 9:00 hod. v príjemnom prostredí záhrady Búdka 22. Reč bude o mediálnom plánovaní v budúcom roku, o kľúčových dátach pre zadávateľov, či o najvyužívanejších reklamných formátoch. Vstup je zadarmo (vopred nutná registrácia).
Ak vás zaujíma, čo riešili vaši konkurenti minulý týždeň, pozrite si chronologický prehľad ich aktivít zo sociálnych sietí:
MullenLowe GGK: Na Hodžovom námestí v Bratislave sa Eurovea prezentuje nekonečnou OOH plochou
Free Andy Agency: Vonku je nová radostná kampaň pre Radosť
Digiline: De´Longhi píše novú históriu globálnou kampaňou Perfetto from bean to cup s Bradom Pittom
MUW Saatchi & Saatchi: Najslávnejšia skupina SPIEVANKOVO, aspoň podľa youtube, sa objavila v spote pre Telekom SK
Imagons: Klember má nový dizajn multipacku ovocných čajov
Effectivity: Nuda sprevádza riaditeľské príhovory v prvý školský deň, ale agentúra sa odviazala a pripravila príhovor riaditeľka Školy Rocku, ktorého sa hneď chytili aj novinári
Slovenské združenie pre značkové výrobky: Združenie sa plne hlási k stanovisku CE a vyzýva všetkých relevantných hráčov, aby plne podporovali nové alternatívne metódy voči testovaniu kozmetiky na zvieratách
Istropolitana Ogilvy: Po mámtovpažistoch sú tu speváci nabádajúci k očkovaniu a pesnička Neboj sa, očkuj sa − aby sme sa čoskoro všetci vrátili „do normálu“
QEX: Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka má motto „Študuj, čo Ťa baví“ a teraz aj priestor na posedenie a relax v novom parku univerzity na novej 3D inštalácii z kovu #TNUNI
Respect APP: Čo je v školách nové? To sa dozviete aj z kampane a 1. spotu Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR
Nakaza: Bio-Circle zveril svoje agentúre svoje sociálne siete
SCR interactive: Hewlett Packard Entrprise má nový spot
Cstudios: Veselá parajka ponúka návod na 2 týždenný tréning a zdravú diétu na novej podstránke
Dynamic Relations 2000: Agentúru po necelých siedmich rokoch opúšťa Antonia Rackova Pariciova
Elite / Monday Lovers: Orange má vonku nový spot
AMI Communications Slovakia: @lorealczsk prezentoval na evente Wakeup Makeup! značky Loreal Paris, NYX professional makeup, Maybelline, či Essie a na druhom ešte samostatne značku Mixa
Neopublic SK: Soňa Rebrová sa pokúsila o nový slovenský rekord s Tiposom v preplávaní šiestich najväčších slovenských priehrad, preplávanie sa podarilo a rekord je v schvaľovacom procese
Visibility: Dovolenka snov = Visit Liptov. Región zážitkov je na vás pripravený a agentúra to vykričala do sveta prostredníctvom spotov z prostredia prekrásnej liptovskej prírody
Etarget Slovensko: Zelandia využila nový Swiper banner
MUW Saatchi & Saatchi: Michelin z toho nebude, ale hviezda foodbloggerov si na kampani pre ČSOB fakt zgustla
Cstudios: Autosalón Kia Dunajská Streda sa prezentuje novým videom
Visibility: Sloboda nie je samozrejmosť.... pripomína projekt www.oslobodenieslovenska.sk
ui42: Agentúra gratuluje klientke Želmíre Komorechovej z Kompava.sk k víťazstvu v kategórii Biznis a manažment, a taktiež k prestížnemu oceneniu Absolútnej Slovenky roka 2021
Socialists: Poznáte to, keď nechodíte len do kina, ale na Tarantina, alebo nechodíte len do divadla, ale na Jožka Vajdu a v novom spote nechodíte len na pivo, ale na Pilsner Urquell
Foto: www.zlatystrednik.cz.