MARKETER!S LIVE: Robia marketéri naozaj to, po čom túžia spotrebitelia?
Áno, v dnešnej dobe je to legitímna otázka pre celú marketingovú a komunikačnú branžu. Na jednej strane sú tu prieskumy, ktoré ukazujú, ako plánujú marketéri redukovať svoje rozpočty v tomto roku, a na strane druhej zasa dalšie prieskumy nasvedčujú tomu, že spotrebitelia sú pripravení vrátiť sa do normálu a ku svojim spotrebiteľským zvyklostiam čo najskôr. Prečo teda hovoríme o kríze, čo na to spotrebitelia a kde vidia obavy samotní marketéri? Diskutovať budú Miro Švec a Palo Hapák, kurátori portálu Marketeris.sk a ich hosť Rastislav Kočan, Partner agentúry Go4insight.
Naživo pre všetkých už túto stredu, 10. júna 2020 o 14.00 hod. na Facebooku Marketeris.