MARKETER!S News: 3 bronzy z Golden Drum + ďalšie novinky z agentúr

Bronzové bubnovanie na Golden Drum predviedli 3 slovenské agentúry; EFFE (Effectivity) za prácu Pa a Pi sú späť pre Ekotopfilm SK v kategórii Content, THIS IS LOCCO za prácu Bejby Blue pre Tatra banku v kategórii Digital Craft a Wiktor Leo Burnett za prácu Hrášková polievka pre Ministerstvo zdravotníctva a Lidl v kategórii Health & Wellness, gratulujeme

KRAS − Klub reklamných agentúr Slovenska: Pre všetkých prihlasovateľov do Effie Awards Slovakia bude v pondelok 18.10.2021 o 15:00 online workshop „Ako napísať úspešnú prihlášku“, na ktorom prednášajúci rozdajú vzácne rady

A ak vás zaujíma, čo riešili vaši konkurenti minulý týždeň, pozrite si chronologický prehľad ich aktivít zo sociálnych sietí:

Slovenské združenie pre značkové výrobky: Združenie ku dňu Svetového dňa potravín otvára diskusiu o probléme potravinoveho odpadu na Slovensku

Imagons: 3. ročník oceňovania pracovníkov v sociálnych službách v ankete Dobré srdce 2021 pre Asociáciu poskytovateľov sociálnych služieb na Slovensku odvysielal aj RTVS

Seesame: Galavečer ESET Science Award sa dal sledovať online na alebo v priamom prenose RTVS na Dvojke

1st CLASS AGENCY: Jannis Samaras, spolumajiteľ spoločnosti Kofola: Pracovali sme na tom, aby územie v okolí Rajeckej Lesnej, kde máme závod, získalo biocertifikáciu

Dynamic Relations 2000: Slovenský vedecký výskum potvrdil, že k lepšiemu zvládaniu stresových situácií a k potlačeniu úzkostných stavov pomáha dostatočný príjem magnézia (Mg)

Neopublic SK: PR sú aj podcasty: Chcete si požičať auto a neviete ako na to, vypočujte si podcast #DOTYK od touchit.sk

Generations Branding Agency: Značka CRH, najväčší výrobca stavebných materiálov v regióne, rebrandovala

Generations Branding Agency: NeoVízia očná klinika získala už štvrté ocenenie Superbrands

Levosphere - Business Marketing Strategy: Kniha Marketing v praxi bola slávnostne uvedená na trh

1st CLASS AGENCY: Na jar 2022 už aj v bežnom obchode nájdete tradičnú Kofolu, Vineu a Rajec vo veľkej sklenej fľaši

applepie: Vianočné darčeky pre blízkych či biznis partnerov z dielne OZ www.drevenokoliesko.sk pomôžu vytvoriť novú pracovnú pozíciu pre zraniteľné a znevýhodnené skupiny cez OZ Súčasť života

Nakaza: Kampaň Iconic Days pre Vermont prebiehala v nákupných centrách a online

CREATIVE PRO: Hybridný event Zlatý klinec zabezpečovala agentúra a teraz je k dispozícii aj záznam podujatia

dotcom.sk: Návrhy custom tenisiek sú dielom agentúrnych grafikov a vyrobené boli na Slovensku majstrami remesla zo štúdia tikoki

Dynamic Relations 2000: 8 módnych sezónnych trendov podľa glami.sk je vonku

Jandl: COOP Jednota pridala k tohtoročnému nálepkovému albumu aj samostatnú appku, kde si používateľ môže za nálepky nakonfigurovať vlastného baču, ktorý doslova skákal a tancoval, ako mu ktokoľvek píska

PS:Digital: Slnečnice sa budú prezentovať novou fotoprodukciou, zábery z backstage sú už vonku

Respect APP: Kaufland sa aj tento rok zapojil do projektu potravinovej zbierky pre rodiny v núdzi

1st CLASS AGENCY: Pivo, hamburgery a Októberfest milujú aj vegetariáni, ktorí si to spojili s pochúťkami a Kauflandom

Etarget Slovensko: Dr. Oetker použil v kampani na Zlatý klas dynamickú geografickú synchronizáciu

Kremsa Digital: Práve prebieha online kampaň na 3 Jack Daniel´s produkty - Jack Daniel's Honey, Jack Daniel's Fire, Jack Daniel's Apple

MERTEL: Pozrite, ako vyzerá slovenská 360 stupňová miestnosť v Dubai na EXPO výstave

PS:Digital: Na tohtoročnej Bielej noci sa prezentovala Národná banka Slovenska VR stánkom, kde sa návštevníci mohli vzniesť nad budovu najvyššej finančnej inštitúcie a pristáť na streche obrátenej pyramídy Slovenského rozhlasu

SCR interactive: Gastro-Haal bude komunikuovať podľa nového design manuálu

Echt Creative Community: SlovakAid má nový koncept architektúry a dizajnu výstavy Krajina kešu, ktorý ste mohli vidieť aj na Hviezdoslavovom námestí

Obrázok: facebook.com; @effead.