MARKETER!S News: 3 bronzy z Golden Drum + ďalšie novinky z agentúr
Bronzové bubnovanie na Golden Drum predviedli 3 slovenské agentúry; EFFE (Effectivity) za prácu Pa a Pi sú späť pre Ekotopfilm SK v kategórii Content, THIS IS LOCCO za prácu Bejby Blue pre Tatra banku v kategórii Digital Craft a Wiktor Leo Burnett za prácu Hrášková polievka pre Ministerstvo zdravotníctva a Lidl v kategórii Health & Wellness, gratulujeme
KRAS − Klub reklamných agentúr Slovenska: Pre všetkých prihlasovateľov do Effie Awards Slovakia bude v pondelok 18.10.2021 o 15:00 online workshop „Ako napísať úspešnú prihlášku“, na ktorom prednášajúci rozdajú vzácne rady
A ak vás zaujíma, čo riešili vaši konkurenti minulý týždeň, pozrite si chronologický prehľad ich aktivít zo sociálnych sietí:
Slovenské združenie pre značkové výrobky: Združenie ku dňu Svetového dňa potravín otvára diskusiu o probléme potravinoveho odpadu na Slovensku
Imagons: 3. ročník oceňovania pracovníkov v sociálnych službách v ankete Dobré srdce 2021 pre Asociáciu poskytovateľov sociálnych služieb na Slovensku odvysielal aj RTVS
Seesame: Galavečer ESET Science Award sa dal sledovať online na alebo v priamom prenose RTVS na Dvojke
1st CLASS AGENCY: Jannis Samaras, spolumajiteľ spoločnosti Kofola: Pracovali sme na tom, aby územie v okolí Rajeckej Lesnej, kde máme závod, získalo biocertifikáciu
Dynamic Relations 2000: Slovenský vedecký výskum potvrdil, že k lepšiemu zvládaniu stresových situácií a k potlačeniu úzkostných stavov pomáha dostatočný príjem magnézia (Mg)
Neopublic SK: PR sú aj podcasty: Chcete si požičať auto a neviete ako na to, vypočujte si podcast #DOTYK od touchit.sk
Generations Branding Agency: Značka CRH, najväčší výrobca stavebných materiálov v regióne, rebrandovala
Generations Branding Agency: NeoVízia očná klinika získala už štvrté ocenenie Superbrands
Levosphere - Business Marketing Strategy: Kniha Marketing v praxi bola slávnostne uvedená na trh
1st CLASS AGENCY: Na jar 2022 už aj v bežnom obchode nájdete tradičnú Kofolu, Vineu a Rajec vo veľkej sklenej fľaši
applepie: Vianočné darčeky pre blízkych či biznis partnerov z dielne OZ www.drevenokoliesko.sk pomôžu vytvoriť novú pracovnú pozíciu pre zraniteľné a znevýhodnené skupiny cez OZ Súčasť života
Nakaza: Kampaň Iconic Days pre Vermont prebiehala v nákupných centrách a online
CREATIVE PRO: Hybridný event Zlatý klinec zabezpečovala agentúra a teraz je k dispozícii aj záznam podujatia
dotcom.sk: Návrhy custom tenisiek sú dielom agentúrnych grafikov a vyrobené boli na Slovensku majstrami remesla zo štúdia tikoki
Dynamic Relations 2000: 8 módnych sezónnych trendov podľa glami.sk je vonku
Jandl: COOP Jednota pridala k tohtoročnému nálepkovému albumu aj samostatnú appku, kde si používateľ môže za nálepky nakonfigurovať vlastného baču, ktorý doslova skákal a tancoval, ako mu ktokoľvek píska
PS:Digital: Slnečnice sa budú prezentovať novou fotoprodukciou, zábery z backstage sú už vonku
Respect APP: Kaufland sa aj tento rok zapojil do projektu potravinovej zbierky pre rodiny v núdzi
1st CLASS AGENCY: Pivo, hamburgery a Októberfest milujú aj vegetariáni, ktorí si to spojili s pochúťkami a Kauflandom
Etarget Slovensko: Dr. Oetker použil v kampani na Zlatý klas dynamickú geografickú synchronizáciu
Kremsa Digital: Práve prebieha online kampaň na 3 Jack Daniel´s produkty - Jack Daniel's Honey, Jack Daniel's Fire, Jack Daniel's Apple
MERTEL: Pozrite, ako vyzerá slovenská 360 stupňová miestnosť v Dubai na EXPO výstave
PS:Digital: Na tohtoročnej Bielej noci sa prezentovala Národná banka Slovenska VR stánkom, kde sa návštevníci mohli vzniesť nad budovu najvyššej finančnej inštitúcie a pristáť na streche obrátenej pyramídy Slovenského rozhlasu
SCR interactive: Gastro-Haal bude komunikuovať podľa nového design manuálu
Echt Creative Community: SlovakAid má nový koncept architektúry a dizajnu výstavy Krajina kešu, ktorý ste mohli vidieť aj na Hviezdoslavovom námestí
Obrázok: facebook.com; @effead.