MARKETER!S News: 4 shortlisty na Effie Awards Europe + ďalšie novinky z agentúr
Slovenské agentúry získali 4 shortlisty na Effie Awards Europe, z toho TRIAD Advertising zabojuje vo finále dvakrát s prácou Slovensko žije všetkými farbami, raz s kampaňou Šetrenie je vysoko návykové a tiež raz aj Wiktor Leo Burnett s kampaňou Hrášková polievka. Držíme palce, aj farby, návyky, hrášky... :)
Agentúra Mindshare Slovakia získala shortlist a zaradila sa k TOP3 digitálnym projektom v SR a ČR na súťaži WebTop100 v kategórii Brandová kampaň, na ktorej spolupracovali agentúry Mindshare Prague a Zaraguza CZ za kampaň pre značku Rexona − Mesto je tvoje fitko. Gratulujeme.
A ako vždy, prinášame tiež týždenný prehľad kampaní, prác a ďalších agentúrnych aktivít priamo z postov agentúr bez mediálneho skreslenia:
piatok 6. novembra 2020 štvrtok 5. novembra 2020 streda 4. novembra 2020 utorok 3. novembra 2020 pondelok 2. novembra 2020 Foto: @EffieAwardsEurope