MARKETER!S NEWS: 7% výrobkov z dovozu do EÚ sú fejky + ďalšie novinky z agentúr
Zo štúdie Úradu Európskej únie pre duševné vlastníctvo vyplýva, že mnoho Slovákov ani netuší, že si kupujú fejky. Distribúciu informácie zabezpečovala agentúra PR.Konektor.SR. Aj kvôli fejkom má promo značkových výrobkov stále veľký zmysel. Málokto vie, že keď si oklamaní spotrebitelia kúpia fejk, zvýši sa v tejto v skupine Top of Mind vo väzbe na originál, a preto prítomnosť fejku na trhu je ďalší dôvod na aktívnejšiu komunikáciu.
Ak vás zaujíma, čím žili vaši konkurenti minulý týždeň, pozrite si chronologický prehľad ich aktivít zo sociálnych sietí:
OMD Slovakia: Vybraní slovenskí influenceri absolvovali blind testing telovej kozmetiky Fa FeelFantastic v novom prevedení a zložení
PS:Digital: EURO 2021 je v plnom prúde a slovenskí fanúšikovia fandia naplno aj vďaka AR filtru od Rádia Expres
THIS IS LOCCO: O hračke - také sú nákupy v Kaufland Slovenská republika aj v novom spote
Wiktor Leo Burnett: Elektrické SUV ŠKODA ENYAQ prichádza s eventom Tankujte INAQ aj vďaka partnerstvu značie Slovnaft a Škoda auto Slovensko
Neopublic: Spoločnosť BIODERMA uviedla na trh produkt Biphase Lipo Alcoolique, novú generáciu 2v1 dezinfekčného prostriedku a výživy pre namáhanú pokožku rúk
PHD Worldwide Slovakia: Šéfkuchár @peter_slacka a americká chladnička LG sú súčasťou aktuálneho čísla časopisu F.O.O.D.
SKPR STRATEGIES: Lenovo v letnom duchu, letnej atmosfére a letnom nastavení predstavilo novinky
Zaraguza: Dva hviezdne teamy, zlatá limitka Nicolaus Football Edition a kopa chutných drinkov na leto - tak vyzerá nová social kampaň, ktorú sme pripravili pre Nicolaus Vodka počas majstrovstiev Európy vo futbale EURO 2021
Kreatívna Dvojica: Nová budova SKY PARK Offices má v interiéri už aj dizajnové prvky značenia a navigácie, ktoré vychádzajú z charakteristickej črty budovy - tektonických posunov jej fasády a tak sú kľúčovým prvkom sú tri posunuté horizontálne rezy
Hyperia: TASTElist, platforma na výmenu jedinečných rodinných receptov, za ktorým stojí nadšený tím kreatívcov, marketérov, laických kuchárov, programátorov a inovátorov má nové promo videjko
2create: Jablone - Thurzove sady Bytča má teraz úplne novú identitu, logo, web a komunikačnú stratégiu
Cstudios: Veselá paradajka hľadá najväčšieho paradajkožrúta, ktorého odhalí súťaž, aká tu ešte nebola
Dynamic Relations 2000: General Plastic robil press trip do závodu v Senici, v ktorom médiá nahliadli do zákulisia recyklačného procesu plastových (PET) fliaš
Istropolitana Ogilvy: MAGNA zachraňuje už 20 rokov! Želáme všetko najlepšie
Jandl: COOP Jednota má vonku ďalšiu reklamu s bačom a honelníkom
Mayer/McCann Erickson: Nakuknite do zákulisia natáčania nového spotu stávkovej kancelárie FORTUNA s Ľudovítom Lajoškom Klein
Melonberries: General Plastic, popredný slovenský recyklátor PET fliaš, má nový vizuálny štýl aplikovaný na: Eko diár, obálky ku direct mailu, tlačovú správú, aj leták
PS:Events: 2. ročník projektu na podporu podnikania, Grow with Google Academy dobehol do cieľa, nech žije 3. ročník
daren&curtis: Šimák Zámok Pezinok prichádza s novým obsahom na sociálne siete
KRAS: Klub reklamných agentúr Slovenska organizuje 22.6.2021 Raňajky s reklamou ONLINE na tému Udržateľnosť alebo greenwashing?
MARK BBDO Bratislava: RAJO spúšťa 360° kampaň k príležitosti 25. narodenín
MUW Saatchi & Saatchi: Návrat do obľúbeného podniku môže byť náročný... preto v spote Jameson Irish Whiskey pripomína, ako si zachovať barovú kultúru
QEX: Union Poisťovňa má v pobočke Karadžičova v Bratislave nový vyvolávací systém
Respect APP: Úsmev ako dar prišiel s ďalším spotom, v ktorom nešlo len o Najmilší koncert roka
SCR interactive: Seduo.sk má 10 nových vzdelávacích spotov na tému ako efektívne robiť marketing na sociálnych sieťach
CREATIVE PRO: VSE UNIT zbehla zdarne po šiestich mesiacoch príprav. Mohli ste zažiť diskusie, rozhovory a 12 keynote spíkrov a lákadlom, ktorým bol headliner Steve Wozniak
PRime time: Deň otvorených pivníc sv. Urbana bol príležitosťou na stretnutia a ochutnávky archívnych skvostov, aj tých z vinárstva Vitis Via Vinum či Chateau Pezinok
Respect APP: Úsmev ako dar v novom spote predstavil 30. ročník Najmilšieho koncertu roka
ui42: Nový kontaktný online formulár špecializovaný na plánovanie online stretnutí iba v 4 krokoch je na svete
Wiktor Leo Burnett: Spoločne s brašuľemi zo Socialists a Starmedia Co. agentúra získala aKURAtne chrumkavého klienta – KFC
Foto: facebook.com; @ PR.Konektor.SR.