MARKETER!S NEWS: 7% výrobkov z dovozu do EÚ sú fejky + ďalšie novinky z agentúr

Zo štúdie Úradu Európskej únie pre duševné vlastníctvo vyplýva, že mnoho Slovákov ani netuší, že si kupujú fejky. Distribúciu informácie zabezpečovala agentúra PR.Konektor.SR. Aj kvôli fejkom má promo značkových výrobkov stále veľký zmysel. Málokto vie, že keď si oklamaní spotrebitelia kúpia fejk, zvýši sa v tejto v skupine Top of Mind vo väzbe na originál, a preto prítomnosť fejku na trhu je ďalší dôvod na aktívnejšiu komunikáciu.

Ak vás zaujíma, čím žili vaši konkurenti minulý týždeň, pozrite si chronologický prehľad ich aktivít zo sociálnych sietí:

OMD Slovakia: Vybraní slovenskí influenceri absolvovali blind testing telovej kozmetiky Fa FeelFantastic v novom prevedení a zložení

PS:Digital: EURO 2021 je v plnom prúde a slovenskí fanúšikovia fandia naplno aj vďaka AR filtru od Rádia Expres

THIS IS LOCCO: O hračke - také sú nákupy v Kaufland Slovenská republika aj v novom spote

Wiktor Leo Burnett: Elektrické SUV ŠKODA ENYAQ prichádza s eventom Tankujte INAQ aj vďaka partnerstvu značie Slovnaft a Škoda auto Slovensko

Neopublic: Spoločnosť BIODERMA uviedla na trh produkt Biphase Lipo Alcoolique, novú generáciu 2v1 dezinfekčného prostriedku a výživy pre namáhanú pokožku rúk

PHD Worldwide Slovakia: Šéfkuchár @peter_slacka a americká chladnička LG sú súčasťou aktuálneho čísla časopisu F.O.O.D.

SKPR STRATEGIES: Lenovo v letnom duchu, letnej atmosfére a letnom nastavení predstavilo novinky

Zaraguza: Dva hviezdne teamy, zlatá limitka Nicolaus Football Edition a kopa chutných drinkov na leto - tak vyzerá nová social kampaň, ktorú sme pripravili pre Nicolaus Vodka počas majstrovstiev Európy vo futbale EURO 2021

Kreatívna Dvojica: Nová budova SKY PARK Offices má v interiéri už aj dizajnové prvky značenia a navigácie, ktoré vychádzajú z charakteristickej črty budovy - tektonických posunov jej fasády a tak sú kľúčovým prvkom sú tri posunuté horizontálne rezy

Hyperia: TASTElist, platforma na výmenu jedinečných rodinných receptov, za ktorým stojí nadšený tím kreatívcov, marketérov, laických kuchárov, programátorov a inovátorov má nové promo videjko

2create: Jablone - Thurzove sady Bytča má teraz úplne novú identitu, logo, web a komunikačnú stratégiu

Cstudios: Veselá paradajka hľadá najväčšieho paradajkožrúta, ktorého odhalí súťaž, aká tu ešte nebola

Dynamic Relations 2000: General Plastic robil press trip do závodu v Senici, v ktorom médiá nahliadli do zákulisia recyklačného procesu plastových (PET) fliaš

Istropolitana Ogilvy: MAGNA zachraňuje už 20 rokov! Želáme všetko najlepšie

Jandl: COOP Jednota má vonku ďalšiu reklamu s bačom a honelníkom

Mayer/McCann Erickson: Nakuknite do zákulisia natáčania nového spotu stávkovej kancelárie FORTUNA s Ľudovítom Lajoškom Klein

Melonberries: General Plastic, popredný slovenský recyklátor PET fliaš, má nový vizuálny štýl aplikovaný na: Eko diár, obálky ku direct mailu, tlačovú správú, aj leták

PS:Events: 2. ročník projektu na podporu podnikania, Grow with Google Academy dobehol do cieľa, nech žije 3. ročník

daren&curtis: Šimák Zámok Pezinok prichádza s novým obsahom na sociálne siete

KRAS: Klub reklamných agentúr Slovenska organizuje 22.6.2021 Raňajky s reklamou ONLINE na tému Udržateľnosť alebo greenwashing?

MARK BBDO Bratislava: RAJO spúšťa 360° kampaň k príležitosti 25. narodenín

MUW Saatchi & Saatchi: Návrat do obľúbeného podniku môže byť náročný... preto v spote Jameson Irish Whiskey pripomína, ako si zachovať barovú kultúru

QEX: Union Poisťovňa má v pobočke Karadžičova v Bratislave nový vyvolávací systém

Respect APP: Úsmev ako dar prišiel s ďalším spotom, v ktorom nešlo len o Najmilší koncert roka

SCR interactive: Seduo.sk má 10 nových vzdelávacích spotov na tému ako efektívne robiť marketing na sociálnych sieťach

CREATIVE PRO: VSE UNIT zbehla zdarne po šiestich mesiacoch príprav. Mohli ste zažiť diskusie, rozhovory a 12 keynote spíkrov a lákadlom, ktorým bol headliner Steve Wozniak

PRime time: Deň otvorených pivníc sv. Urbana bol príležitosťou na stretnutia a ochutnávky archívnych skvostov, aj tých z vinárstva Vitis Via Vinum či Chateau Pezinok

Respect APP: Úsmev ako dar v novom spote predstavil 30. ročník Najmilšieho koncertu roka

ui42: Nový kontaktný online formulár špecializovaný na plánovanie online stretnutí iba v 4 krokoch je na svete

Wiktor Leo Burnett: Spoločne s brašuľemi zo Socialists a Starmedia Co. agentúra získala aKURAtne chrumkavého klienta – KFC

Foto: facebook.com; @ PR.Konektor.SR.