MARKETER!S NEWS: ADMA prijíma nových členov + ďalšie novinky z agentúr
ADMA − Asociácia digitálnych marketingových agentúr otvára dvere a už po 9. raz pozýva nových členov, aby sa pridali do zoskupenia. Prihláste sa a poďte spolu s agentúrami v ADMA rozvíjať digitálny trh na Slovensku. Žiadosti o členstvo sa budú prijímať v priebehu apríla 2022.
Ak vás zaujímajú nové kampane, či ďalší noví klienti vašich konkurentov, pozrite si výber najdôležitejších noviniek z agentúr zverejnených na sociálnych sieťach:
MARK BBDO Bratislava: Sloboda pre všetkých! Je vonku making of k novému spotu, s ktorým prišla nedávno 4ka
MullenLowe GGK: Produktový rad Probia Nature pod značkou RAJO sa prihovorí spotrebiteľom novým TV spotom
Wiktor Leo Burnett: V telke aj na internetoch - 0 % umelín, 100 % radler a 1000 % radosť v novej kampani značky piva Zlatý Bažant
This is Locco: Čokoládových zajačikov si môžete nechať, teraz Zastúpenie Európskej komisie na Slovensku čaká na zajačika ✌️ #peace, ktorého každý z nás vyčarí z prstov na dlani s prstami v tvare "V"
Imagons: Andrej Dieneš získal ocenenie “Certificate of Typographic Excellence” od TDC Type Directors Club za svoje dvojvrstvové písmo
Kešu Advertising: Develor Slovakia, školí manažérov a ich tímov prostredníctvom originálnych hier, čo je obsahom nových kampaňových videí
Istropolitana Ogilvy: Kockobal alebo hádzaná s porcelánovou vázou? To sa nedá ani pozerať a už vôbec nie tipovať, ale práve to je vtipný paradox v novom spote Niké je tipovanie
Zaraguza: 29.-30. apríla odpáli účastníkom dekel VR Space Base festival od Slovenská sporiteľňa a Lovely Experience
Grape PR: Hartmann Slovensko pripravil informačný podcast pre pacientov s preležaninami či vredmi predkolenia
Cannes Lions Slovakia: Ste zvedaví, ako sa vyvíja súťaž, v ktorých kategóriách je najviac prác a kto o nich rozhoduje? Čítajte
Seesame: Od samého začiatku je dobrovoľnícka aktivita #KtoPomozeUkrajine koordinovaná, keďže každý z nás vie pomôcť vlastným spôsobom, pridajte sa
Trendis: V kancelári agentúry prebehlo natáčanie nového spotu s origami pre poisťovňu Wüstenrot Slovensko
PS:Events: Agentúra spolu s PS:Digital inštalovala a realizovala iniciatívu kníhkupectva Martinus s názvom Knihomoľček, kde návštevníci mohli hádať názvy diel a vyhrať poukážky na ich nákup
Obrázok: adma.sk |@ADMA.