MARKETER!S NEWS: APRSR má troch nových členov + iné novinky z agentúr

APRSR − Asociácia public relations Slovenskej republiky sa rozrástla o 3 nových členov: DIVINO, MEDIA CENTRAL, PA Matters. Asociácia združuje už 18 agentúr.

Ak vás zaujímajú nové kampane, či ďalší noví klienti vašich konkurentov, pozrite si výber najdôležitejších noviniek z agentúr zverejnených na sociálnych sieťach:

Zaraguza: Slovenská sporiteľňa má v online nový spot s jasným odkazom: Neskúsiš, nevieš

SCR interactive: E-Advos, právnická kancelária, sa čoskoro začne prezentovať novým brandovým videom

Respect APP: TikTOky Kauflandu zaujali porotcov na súťaži MAD STARS v Južnej Kórei a posunuli ich cez shortlist do finále

2create: Staropramen aj v SK adaptácii spotu spája leto s COOL nápojmi

Invelity: Letný merch KRAQEN od MADMONQ, prírodného doplnku stravy, ktorý hráčom pomáha dosahovať maximálny mentálny výkon pri hrách, je vonku

Inspirations Minar: Heineken Slovensko si agentúru vybral na spoluprácu na jednom špeciálnom projekte

MERTEL: Slovakia Travel sa prezentuje stánkom na @eyof2022 (Európsky olympijský festival mládeže)

Socialists: Prvá automobilka na Slovensku na TikToku je @skodaautosk

Triad Advertising: CURAPROX predstavuje novú kampaň A zuby zuby zzzúúú čisté

MullenLowe GGK: Nový proteínový sendvič Pierre Baguette Original svojím zložením poteší aj športovcov

Mayer/McCann Erickson: Značka LUNTER novými fotkami inšpiruje ľudí tak, že ukazuje sójové nátierky, ktoré sú vhodné aj ako chuťová bomba, aj ako chutné raňajky, či obedy do práce

PS:Events: Na Dňoch poľa sa každoročne ukazujú rôzne odrody poľnohospodárskych plodín, účinnosť prípravkov na ich ochranu a poľnohospodárska technika, tento rok sa výstavnou zónou prezentuje aj Syngenta Slovensko

PS:Sunrise: Značka Regulus, dodávateľ kúrenárskych riešení, začala vydarenú spoluprácu s košickou agentúrou z rodiny PS:

Cstudios: Spoločnosť Triton systems, ktorá vyvíja inovatívne parkovacie a tiketové systémy pre český a slovenský trh sa začína aktívne prezentovať novým webom

Kreatívna Dvojica: Nová kampaň barbershopu Harold’s spája kosenie ako prevenciu pri ochrane zdravia pred kliešťami a strihanie

Etarget Slovensko: Pocitový okamih využíva kampaň ZSE, ktorý vychádza zo synchronizácie reklamy s počasím

Grape PR: Do projektu Fast Heroes sa zapojilo viac ako 360 materských a základných škôl na Slovensku, počas ktorého sa 9000 detí sa naučilo rozpoznávať príznaky cievnej mozgovej príhody

LJSTUDIOcreatives: Športový klub MFK DUKLA Banská Bystrica je späť, čo dáva vedieť aj novým letným spotom

Nakaza: Agentúra získala do portfólia nového klienta AQUAtrend, ktorý pomáha ľuďom upravovať vodu

Foto: www.omediach.com; @APRSR.