MARKETER!S NEWS: APRSR má troch nových členov + iné novinky z agentúr
APRSR − Asociácia public relations Slovenskej republiky sa rozrástla o 3 nových členov: DIVINO, MEDIA CENTRAL, PA Matters. Asociácia združuje už 18 agentúr.
Ak vás zaujímajú nové kampane, či ďalší noví klienti vašich konkurentov, pozrite si výber najdôležitejších noviniek z agentúr zverejnených na sociálnych sieťach:
Zaraguza: Slovenská sporiteľňa má v online nový spot s jasným odkazom: Neskúsiš, nevieš
SCR interactive: E-Advos, právnická kancelária, sa čoskoro začne prezentovať novým brandovým videom
Respect APP: TikTOky Kauflandu zaujali porotcov na súťaži MAD STARS v Južnej Kórei a posunuli ich cez shortlist do finále
2create: Staropramen aj v SK adaptácii spotu spája leto s COOL nápojmi
Invelity: Letný merch KRAQEN od MADMONQ, prírodného doplnku stravy, ktorý hráčom pomáha dosahovať maximálny mentálny výkon pri hrách, je vonku
Inspirations Minar: Heineken Slovensko si agentúru vybral na spoluprácu na jednom špeciálnom projekte
MERTEL: Slovakia Travel sa prezentuje stánkom na @eyof2022 (Európsky olympijský festival mládeže)
Socialists: Prvá automobilka na Slovensku na TikToku je @skodaautosk
Triad Advertising: CURAPROX predstavuje novú kampaň A zuby zuby zzzúúú čisté
MullenLowe GGK: Nový proteínový sendvič Pierre Baguette Original svojím zložením poteší aj športovcov
Mayer/McCann Erickson: Značka LUNTER novými fotkami inšpiruje ľudí tak, že ukazuje sójové nátierky, ktoré sú vhodné aj ako chuťová bomba, aj ako chutné raňajky, či obedy do práce
PS:Events: Na Dňoch poľa sa každoročne ukazujú rôzne odrody poľnohospodárskych plodín, účinnosť prípravkov na ich ochranu a poľnohospodárska technika, tento rok sa výstavnou zónou prezentuje aj Syngenta Slovensko
PS:Sunrise: Značka Regulus, dodávateľ kúrenárskych riešení, začala vydarenú spoluprácu s košickou agentúrou z rodiny PS:
Cstudios: Spoločnosť Triton systems, ktorá vyvíja inovatívne parkovacie a tiketové systémy pre český a slovenský trh sa začína aktívne prezentovať novým webom
Kreatívna Dvojica: Nová kampaň barbershopu Harold’s spája kosenie ako prevenciu pri ochrane zdravia pred kliešťami a strihanie
Etarget Slovensko: Pocitový okamih využíva kampaň ZSE, ktorý vychádza zo synchronizácie reklamy s počasím
Grape PR: Do projektu Fast Heroes sa zapojilo viac ako 360 materských a základných škôl na Slovensku, počas ktorého sa 9000 detí sa naučilo rozpoznávať príznaky cievnej mozgovej príhody
LJSTUDIOcreatives: Športový klub MFK DUKLA Banská Bystrica je späť, čo dáva vedieť aj novým letným spotom
Nakaza: Agentúra získala do portfólia nového klienta AQUAtrend, ktorý pomáha ľuďom upravovať vodu
Foto: www.omediach.com; @APRSR.