MARKETER!S NEWS: APRSR teší úspech na SABRE Awards + ďalšie novinky z agentúr

Naše agentúry neuveriteľne bodovali na súťaži SABRE Awards EMEA 2022, za čo APRSR − Asociácia public relations Slovenskej republiky gratuluje oceneným členom: Seesame, SKPR STRATEGIES, Neopublic SK a PA Matters.

Ak vás zaujímajú nové kampane, či ďalší noví klienti vašich konkurentov, pozrite si výber najdôležitejších noviniek z agentúr zverejnených na sociálnych sieťach:

IAB Slovakia: Júnový IAB budíček bude 8.6.2022 offline od 8:45 v Kulturame (Bistre Soupa), kde sa dozviete ja to, aké riešenie pre reklamu bez cookies má český trh

Neopublic SK: kampaň #Cigatetovnik pre Slovenské združenie pre značkové výrobky získala certifikát excelentnosti za využitie výskumu a shortlist v kategórii najlepšia kampaň v regióne strednej a východnej Európy na SABRE Awards 2022

MullenLowe GGK: Pierre Baguette Original absolvoval v máji fotenie s Petrou Vlhovou do nových vizuálov

2create: Staropramen v rámci medzinárodného konceptu Beer Snacks zapojil kuchára Michala Konráda, ktorý učí v novom videu pivárov pripravovať Tacos s trhaným hovädzím, guacamole, paradajkovou salsou a jalapeňom s papričkami v pivnom octe

Istropolitana Ogilvy: SME začalo prinášať aktuálne spravodajstvo po minútach, čo je zrejmé aj z nového spotu

Kreatívna Dvojica: Zuzana Čaputová chce prostredníctvom ocenenia Prezidentská zelená pečať motivovať verejné inštitúcie, aby svoje budovy a ich prevádzku nasmerovali k uhlíkovej neutralite

Neopublic SK: Slovenská elektrizačná prenosová sústava (SEPS) oslavuje v tomto roku 20. výročie založenia, čo je príležitosť na zmenu vizuálnej identity

BOOSTAGENCY: „Profesia days“ na ktorých sa zaujímavým stánkom prezentovalo Tesco, sú za nami

PS:Sunrise: Nový klient agentúry, Bricklandia.sk, predstavuje rozprávkový legosvet

PS:Events: 19. ročník konferencie Softecon 2022 bol podriadený myšlienke: Digitalizácia ako nástroj automatizácie

CREATIVE PRO: Slovak Global Network v spolupráci s CREATIVE PRO a ďalšími partnermi chystajú Summit SGN: Vízia Slovenska 2030 v novej budove SND

Madness advertising company: Palety zakryté peknou látkou s potlačou sa môžu premeniť na zaujímavú inštaláciu ako v prípade klienta Baustoff + Metall

QEX: Machové steny sú trendy a pre HBPO Slovakia boli doplnené aj akrylátovým logom

Dynamic Relations 2000: KnihoTaxi od Knihobot.sk už od 3.6. jazdí v Bratislave

Kreatívna Dvojica: Obmedzenia a skrývanie tváre vyplývajúce z nedokonalého chrupu sa už rušia vďaka Klostermann Zubná Klinika a novej kampani

Respect APP: TikTok Kauflandu stále rastie a aktuálne dosiahol už 40-tisíc sledovateľov a zaradil sa do TOP 3 firemných TikTokových účtov na Slovensku

AMI Communications Slovakia: Rozprávka Zakliata jaskyňa od Garfield Film mala premiéru ako inak, než na MDD

Elite / Monday Lovers: Nový klient spoločnosť Mondelēz zariadila agentúre na MDD sladký deň

Seesame: Depression Scorecard report z 10 krajín regiónu strednej a východnej Európy odovzdali zástupcovia 20 pacientských organizácií politickým lídrom na GLOBSEC Security Forum memorandum, ktorým chcú upozorniť, že depresia je vážne ochorenie a zaslúži si pozornosť

PS:Digital: Na TikToku videlo zábavné videá viac ako 1,5 milióna ľudí, v ktorých sa v rámci selfproma jednoduchá papierová verzia hry Meno, mesto, zviera, vec premenila na zábavné AR filtre

SKPR STRATEGIES: Po dvoch rokoch čakania konečne event pre Lenovo Slovakia

CORE4 Advertising: Značka Horalky, nový klient agentúry, potrebuje letnú kampaň a nejaké vecičky k tomu

Promiseo: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach absolvovala kreatívne fotenie

Grape PR: Prezidentka Slovenského zväzu sclerosis multiplex Jaromila Fajnorová a pacientka Barbora Strašíková na tlačovej konferencii vyvracali mýty o chorobe pri príležitosti Svetového dňa sclerosis multiplex

SKPR STRATEGIES: Ďalší ročník legendárneho Avon Pochodu za zdravé prsia je spustený

Made by Vaculik: Zlatý bažant má nový spot na 0,0% Extra Horké so zaľúbenou dvojicou

PACKY ADVERTISING: Zábava, láska, úsmev a rock'n'roll to je nielen časopis pre pánov tretieho tisícročia Gold Man, ale aj odvážny event

Grayling Slovakia: Huntsworth, ktorej súčasťou je aj agentúra Grayling Slovakia, mení názov svojej komunikačnej divízie na Accordience

Triad Advertising: 30. máj 2022 je Svetovým dňom sklerózy multiplex a Dobrý Anjel v novom spote vyzval k pomoci verejnosť

PACKY ADVERTISING: Event The Race Night v Rožňave bol nabitý aj hviezdami ako Attila "Pumukli" Végh či Gábor Boráros

Foto: provokemedia.com.