MARKETER!S NEWS: Bejby Blue získala Grand Prix + ďalšie novinky z agentúr
Zlatý klinec 2021 má víťazov. Porota po dvoch jalových rokoch udelila Grand Prix za Bejby Blue, prvú slovenskú virtuálnu influencerku pracujúcu pre Tatra banku, agentúre THIS IS LOCCO, ktorá sa stala aj agentúrou večera. Gratulujeme.
Ak vás zaujíma, čo riešili vaši konkurenti minulý týždeň, pozrite si chronologický prehľad ich aktivít zo sociálnych sietí:
CREATIVE PRO: Eventy Zlatý Bažant 0,00% - Extra Svieži Cukru zbavený sa rozbiehajú naplno, stretnete ich na MTB Maratóne Bratislava Rača (26.9.2021), na Medzinárodnom Maratóne Mieru v Košiciach (3.10.2021) a na Národnom behu Devín-Bratislava (24.10.2021)
TRIAD Advertising: UNIQA SK sa nebála v novom spote otvoriť nie jednoduchú tému duševnej nepohody a poukázať na jej závažnosť
2create: Grande attore a komik Juraj Kemka prepožičal svoj do rádio spotu italijáno kávičky Lucaffé, ktorý sa dá počuť v Ja som Fun Radio
MADE BY VACULIK: DOBRÝ ANJEL fotil do novej kampane malú veľkú hrdinku Ester
Neopublic SK: Kampaň #CIGARETOVNIK, OHOROK PATRÍ DO KOŠA, ktorú podporili Televízia Markíza či Nový Čas ale aj viacero slovenských influencerov ako Babsy Heriban či raper Majself, sa úspešne šíri do hláv ľudí
SKPR STRATEGIES: Na počesť 135. výročia založenia značky a 30.výročia jej pôsobenia na Slovensku a v Čechách sa v Prahe uskutočnil press trip pre novinárov & influencerov, ktorej súčasťou bol gastronomický zážitok a plavba po Vltave
QEX: Trevys má pred budovou nový totem, aby si zákazníci boli istí, že sú na správnej adrese
Jandl: List, ktorý si môžete zasadiť a vypestovať z neho jahody rozposlala Bratislavská vodárenská spoločnosť na podporu aktivácie ekologickej online faktúry.
PS:Digital: Značka MoliCare bude mať unikátny, zapamätateľný a navyše dvojzmyselný claim: Aby vám nič neušlo
Seesame: Agentúra dosiahla 100% zaočkovanosť vďaka svojmu Employer Branding tímu, ktorý nachystal pre zamestnancov klientov bezplatný komunikačný balík o očkovaní cez projekt #Zaočkujemsa a súčasne sa postaral aj o informovanie vlastných ľudí
Slovenské združenie pre značkové výrobky: Na oficiálnej stránke iniciatívy #Cigaretovnik už nájdete aj vizuál na stiahnutie, ktorý je na citylightoch po celom Slovensku a môžete tak slušným spôsobom upozorniť vašich kolegov alebo susedov, aby neodhadzovali cigaretové ohorky
2create: Ogon - slovo pochádza zo staroslovienčiny a je to aj značka s novou identitou, ktorá sa zaoberá predajom ekologickej formy vykurovania - brikiet a peliet
EFFE: Kaufland Slovenská republika priniesla Galaxycodr, svet galaktických príšeriek ako klúč ku hre, ktorá učí deti programovať
TRIAD Advertising: Agentúra vyhrala tender na technologickú zmenu portálu Profesia.sk
CORE4 Advertising: BID - Bratislavská integrovaná doprava zrealizovala Férový tender v rámci KRAS iniciatívy a agentúra CORE4 takto získala nového klienta
CREATIVE PRO: Agentúra sa pochválila, že je medzi TOP 50 Event Organizers & Agencies na svete
MERTEL: Agentúra sa stala 64 najoceňovanejším subjektom na svete za rok 2021 na zozname Eventex 500
MUW Saatchi & Saatchi: V Bratislave vďaka ČSOB nadácii pristanú nové lavičky, zatiaľ bratislavčania nahlasujú miesta, kde by si radi posedeli
PS:Digital: Kampaň novej displayovej platformy od Etargetu je aj o spolupráci s portálom Zomri
Kreatívna Dvojica: DNA ERA má nový web, ktorý ľuďom pomôže s rozhodovaním a vďaka ich štatistikám sa môžu rozhodovať v otázkach stravy, zdravia či športu o čosi rozumnejšie
Foto: Bejby Blue; @Tatra banka | THIS IS LOCCO.