MARKETER!S NEWS: DAR 2022 obhájila agentúra THIS IS LOCCO + ďalšie novinky

ADMA - Asociácia digitálnych marketingových agentúr: Agentúra This is Locco obhájila pomerne dominantne prvenstvo v rebríčku DAR 2022 (DIGITÁLNA AGENTÚRA ROKA) z vlaňajška. Na druhom mieste je TRIAD Advertising, ktorý kraľoval najmä v kategóriách EXECUTION a AWARENESS a na treťom mieste je agentúra PS:Digital, ktoré sa presadila bodovaním vo všetkých piatich sledovaných parametroch, ale najmä v EXECUTION a AWARENESS.

Víťazom rebríčka DEA (DIGITAL EXCELLENCE AWARDS) je Slovák & Friends s výrazným náskokom pred agentúrami JANDL a nováčikom rebríčka, agentúrou Free Andy. Ak ste zvedaví, ako dopadla vaša agentúra, k dispozícii sú už aj kompletné rebríčky DAR / DEA a už aj fotky z vyhlasovania.

Asociácia public relations Slovenskej republiky: Antihoaxová kampaň „Zdieľaj s rozumom“ pre O2 SK, ktorú pripravili Seesame v spolupráci s Free Andy Agency a Zenith Slovakia sa stala 4. najlepšou kampaňou na svete v prestížnom ocenení GLOBAL SABRE od PRovoke media (PR Oscary). Gratulujeme.

Ak vás zaujímajú nové kampane, noví klienti a aktivity vašich konkurentov, pozrite si výber najdôležitejších noviniek z agentúr zverejnených na sociálnych sieťach:

IAB Slovakia: IAB BUDÍČEK už v stredu 7.12.2022 o 9:00 nazrie do kuchyne marketingových stratégií TOP zadávateľov reklamy v priestoroch Slovenskej sporiteľne na Tomášikovej 48 v Bratislave (pre členov IAB je pripravená zľava na vstupenky)

This is Locco: Na tohtoročnom AR Fest Prague vystúpil s prednáškou o metaverse a Bejby Blue Juraj Kováč

Grape PR: Organizácia Diador po mestách SR robí osvetu zameranú na prevenciu proti civilizačnému ochoreniu Diabetes Mellitus

daren&curtis: Ku klientom agentúry nanovo pribudla značka Bory Mall

PACKY ADVERTISING: Na benefičnom večeri, počas ktorého prebiehal krst kalendára na rok 2023 - Cez umenie k detskému srdcu s fotkami Jany Keketi a dražba umeleckých diel, sa zbierali peniažky pre Detské Kardiocentrum na Kramároch v Bratislave

AMI Communications Slovakia: Na podujatí Noc s Ukrajinou: Kým Putin spí, Ukrajinci mrznú a umierajú, a tak si členovia iniciatívy ustlali na prični nákladného auta a zo solidarity s Ukrajinou na nej prespali noc pred ruskou ambasádou

Respect APP: Agentúra zabezpečí komunikáciu s novou vizuálnou identitou pre developea Lucron

Wiktor Leo Burnett: Každá 3. žena je obeťou domáceho násilia, preto Hockey Slovakia, Tipos Extraliga a TIPOS Slovenská hokejová liga v novej kampani vyzývajú k fair-play doma aj vonku

Asociácia public relations Slovenskej republiky: Členská agentúra @event2all vyvinula projekt, v ktorom prepojili donorstvo SSE pre Svetielko nádeje na podujatí: Veľkí umelci pre malých hrdinov, v ktorom účinkovali: M. Čekovský, A. Kučerová a ďalší

Created by Wisible: DSI Data a služba Flexi TV má vonku brandovú kampaň na zvýšenie povedomia

This is Locco: 30.11. 2022 Fatra zabojuje na Effie Awards

Wiktor Leo Burnett: Do finále Epica Awards postupujú 2 práce agentúry: Stvorený pre cyklistov pre Heineken a brandová identita projektu Palma pre spoločnosť Corwin

Istropolitana Ogilvy: Hrozby, ktoré môže priniesť do prostredia inteligencia (nie umelá ale ľudská) sa objavujú v novej aktivite WWF Slovakia za Živú rieku Hron (môžete podporiť tu)

PHD Worldwide Slovakia: Fotky zo shooting day pre After Sales Škoda oživia ďalšiu komunikáciu značky

Zaraguza: Na Effie Awards získala agentúra 3× bronz a 1× striebro pre klientov BIG SHOCK , ČSOB a ŠKODA, gratulujeme

EFFE: Agentúra získala 3 shortlisty na Epica Awards za práce Tak vyzerá chuť pre Pivovar Kaltenecker a zatiaľ nekončiaca kolekcia postrov proti vojne na Ukrajine Zastavme túto sériu

Trendis: Sesterské produkčné štúdio @lightwell.sk má novú vizuálnu identitu

Trumpeter: Presah medicínskeho PR do lifestyle a pozitívneho bulváru na topky.sk - bol koncept reportáže s úradujúcou Miss Universe 2022, Karolínou Michalčíkovou, pre Chirkoz Medical Clinic

Kreatívna Dvojica: Event Lesný Barber, ktorý bol v rámci kampane HealthCut realizovaný pre Harold's Barber & Tattoo, postupuje do finále medzinárodnej súťaže Epica Awards

ui42: 7. ročník zberu údajov pre e-shop barometer v réžii agentúry a KPMG Slovensko je spustený

Grape PR: ECK restaurant čoskoro otvorí a kuchtí sa k tomu zodpovedajúce PR

Hype: Agentúra spúšťa social komunikáciu pre nového klienta - 365.bank

Slovenské združenie pre značkové výrobky: Druhá šanca - Nie je planéta B, vytvorí priestor pre študentov, kde môžu odprezentovať svoju predstavu, ako pomôcť planéte v rámci pilotného projektu, ktorý realizuje Prírodovedecká fakulta UK, OZV ENVI - PAK a Tetra Pak

Visibility: Každý, kto sa vyzná v SEO, sa môže stať súčasťou medzinárodného prieskumu (za každý vyplnený prieskum získa WWF 1 €) vyplnením dotazníka na webe WhitePress Slovensko

Jandl: Vianoce nemusia vždy dopadnúť podľa predstáv, o čom sa presvedčil bača s honelníkom v novom spote pre COOP Jednotu

Darwin & the Machines: Zľavomat sa prihovára nielen Frederikám s vianočným poukazom v novej kampani

Oh my DOT: GLS Slovakia je nový klient agentúry

Kešu Advertising: Grand Beats - Game Audio, ktorá sa špecializuje na tvorbu zvukovej produkcie vo videohrách, rozšíri v novom roku komunikáciu aj na LinkedIn a Youtube

Popcorn Advertising: BECEP si vizuálom pripomenul Svetový deň pamiatky obetí dopravných nehôd v gescci Ministerstva dopravy SR

MullenLowe GGK: Alkohol, sms-kovanie, chatovanie, hlasové správy, jedenie či fajčenie počas šoférovania - to všetko zisťuje prieskum pre VW o zodpovednom šoférovaní Slováci za volantom

diorama: Od nového roku prevezme agentúra sociálne siete značky Radosť

Foto: adma.sk.