MARKETER!S NEWS: Derniéra MUW pre Šariš + ďalšie novinky z agentúr

MUW Saatchi & Saatchi sa lúči so značkou Šariš derniérovým spotom S iskrou v srdci. Bol to už čardáš dvoch sŕdc, lebo od prvého spotu Srdcom Východniar ubehlo neuveriteľných 14 rokov.

Ak vás zaujíma, čím žili vaši konkurenti minulý týždeň, pozrite si chronologický prehľad ich aktivít zo sociálnych sietí:

PRime time: Ďalšou z výnimočných spoluprác bola príprava zaujímavých článkov pre Karpatské brandy Original

1st CLASS AGENCY: Najobľúbenejšie tofu v Európe zo Slovenska, Alfa Bio, získalo označenie V-Label a nutričné hodnotenie Nutri-Score s najvyššiou hodnotu A.

Zaraguza: Nikdy nebolo lepšie, ako v momente, keď skončí detská samota - v našom novom spote pre Klub Detskej Nádeje

Generations Branding Agency: Nezaháľame, s hrdosťou oznamujeme spoluprácu s unikátnou NeoVízia očná klinika

MARK BBDO Bratislava: Pre klienta SWAN sme vymysleli a pripravili novú kampaň, ktorá aktuálne beží už aj v telke a OOH

Melonberries: Aj vlasový salón môže mať e-shop, čo poviete na ten pre salón @vlasmejker

CREATIVE PRO: Môžete sa tešiť na diskusiu pod názvom Železnice majú v Európe zelenú a sledujte ju v pondelok 26. apríla o 18:00 na Facebooku alebo Youtube @Café Európa

4ME MEDIA - CREATING BRAND STORY: Aj tento rok máme tú česť sa podieľať na tvorbe televízneho a rozhlasového spotu k projektu Dobré srdce

Jandl: Naše spoty pre COOP Jednota pribúdajú, ako keby sme ich niekde pestovali, tu je spot na novú značku Coop Jednota Zelovoc

1st CLASS AGENCY: Urobte si svoj vlastnú ochutnávku pív vrátane remeselných v Kauflande

AMI Communications Slovakia: Je tu naše video z inštalácie nornej steny na zachytávanie naplaveného odpadu na priehrade Ružín, vzniklo v spolupráci s 365.bank a OZ Ružínska priehrada

daren&curtis: Poriadnu jazda? Presne tak by sa dala opísať naša spolupráca s klientom BMW Bavaria TT Trnava

This is Locco: Aj keď nikam neodišla, prichádza s novou kampaňou pre Tatra banku, ona, Bejby Blue

QEX a.s.: V IKEA vám k naplánovaniu vysnívanej kuchyne dopomôže aj náš vyvolávací systém

Dynamic Relations 2000: Podľa SPPK (Slovenská poľnohospodárska a potravinárska komora) má slovenská zelenina nízku emisnu stopu, tak prečo stále viac zeleniny dovážame?

Zaraguza: Na Deň učiteľov sme v jednej časti kampane spolu s našim klientom Slovenská sporiteľňa zverejnili Učebnicu učenia

Performics Slovakia: V spolupráci s klientom Inštitút bankového vzdelávania NBS spolupracujeme na projekte 5peňazí

CREATIVE PRO: CREATIVE PRO Košice s projektom #TFROMHOME je tentokrát opäť finalistom na Eventex Awards

PR.Konektor.SR: S naším klientom Oriflame pracujeme naplno a spoločnými silami plníme sociálne siete, staráme sa o PR a zabezpečujeme spolupráce s influencermi

MERTEL: Spomedzi 561 vstupov z 37 krajín sme sa opäť dostali do finále na Eventex Global Awards v dvoch kategóriách Live Streaming Event a Virtual Brand Engagement Event

Istropolitana Ogilvy: Náš klient, Niké, už takmer pred rokom založil Fond pre budúcnosť športu, vďaka ktorému rozdal takmer 367 000 € a pomohol viac ako 200 športovcom, tímom, klubom, organizáciám či združeniam

Etarget Slovensko: Možno vás inšpiruje náš interaktívny banner pre Tondach

MADE BY VACULIK: Spoločne so sériou našich nových spotov pre Zlatý Bažanť Radler 0,0% a jeho novinkami v portfóliu ideme v prvom z nich do Tokia

CORE4 Advertising: S klientom Slovak Lines je sranda a spája nás s ním aj fascinácia budúcnosťou cestovania, napríklad, v novom spote na Mars

2create: Výzvou je každý každý míľnik, ktorý prekonáme a keď nás klient ako Austrotherm pochváli, dostáva to zmysel

PACKY ADVERTISING: Šupli sme test, zbalili techniku a fičali sme za našim klientom NiKA, odkiaľ sme si odniesli aj super náladu, energiu na nové zadania na tie naj mliečne produkty

PS:Events: Organizovať online konferenciu ministrov FOREST EUROPE pre 59 delegácií z celého sveta bola pre nás veľká výzva

Promiseo: Odvážnou kampaňou pre Bielu pastelku sa nám podarilo dosiahnuť mimoriadne výsledky aj napriek tomu, že zbierka v uliciach bola obmedzená

Elite - Monday Lovers: V našom treťom spote pre Orange vzdávame hold všetkým typickým podnikateľom, ktorí si nepotrpia na drahé hodinky, korporátny vzhľad ani osobného šoféra

Foto: www.facebook.com; Šariš | MUW Saatchi & Saatchi.