MARKETER!S NEWS: Fejková Puškárová s fake news + ďalšie novinky z agentúr

Odvážny komunikačný projekt bojujúci proti fake news od O2 odštartoval deepfake videom v hlavnej úlohe s falošnou Zlaticou Puškárovou. Kampaň „Zdieľaj s rozumom“ pod vedením Free Andy Agency v spolupráci so Seesame, Zenith Media a TRIAD Advertising je teda na svete. Boj proti nežiadúcim spoločenským javom si vždy zaslúži svoju pozornosť a dodajme, že na pomoc pri vytvorení "fejku" moderátorky Zlatici Puškárovej prišla na pomoc aj umelá inteligencia (AI).

Ak vás zaujíma, čím žili vaši konkurenti minulý týždeň, pozrite si chronologický prehľad ich aktivít zo sociálnych sietí:

PS:Events: Najčerstvejším klientom v portfóliu agentúry je Národná banka Slovenska, pre ktorú už organizovala online seminár

Visibility: Agentúra je víťazom European Search Awards v kategórii Best low budget campaign (PPC) s prácou pre klienta Umelé vianočné stromčeky - svetstromčekov.sk

Neopublic SK: Platforma na zdieľanie áut HoppyGo je na Slovensku

PS:Digital: Raiffeisen má parádny AR filter, ktorý vám na vašej vlastnej tvári prezradí, ako zápas na MS v hokeji dopadne

CORE4 Advertising: Postupný redizajn webov skupiny GGE pokračuje, naposledy zmenou prešli www.southerm.sk a www.e-sered.sk

Effectivity: Agentúra zvíťazila v súťaži OFFICE ROKA 2020 v kategórií KANCELÁRIA AKO DNA FIRMY

CREATIVE PRO: Spoznajte príbeh Bolt Food, ktorý Eduard Suchánek porozpráva na VSE unIT Conference 2021

Neopublic SK: Ako hovorí Chuck Norris, život nie je len o Counterstrike, preto na novej Cuck TV nájdete aj zaujímavé rozhovory s generáciou streamerov a rôzne lifestyle témy

PS:Events: Združenie Samosprávne kraje SK8 riešilo Eurofondy na online konferencii v Trnave na tému: Úloha samosprávnych krajov v čerpaní Eurofondov 2020+

Jandl: Vonku je už aj najvoňavejší tohtoročný spot agentúry o otáčaní pre COOP Jednota

4ME MEDIA: Globálna kampaň Protect Our Future Too chráni domácich chlpáčov, lebo kvôli zmenám klímy rastú riziká parazitických i iných ochorení

Slovenské združenie pre značkové výrobky: V rámci európskeho trialógu sa podarilo presvedčiť zákonodarcov, že nie je dôvod sprísňovať pravidlá pre označovanie potravín na rastlinnej báze

Free Andy Agency: Ads of the World si všimol spot pre Post Bellum SK / Príbehy 20. storočia, ktorý airoval v 4 krajinách

Promiseo: Fero Joke je novou tvárou Bielej pastelky

1st CLASS AGENCY: V bratislavskej ZOO nájdete nových obyvateľov, ktorí sú veľmi plachí, preto pre nich Kaufland postavil špeciálne hmyzie hotely

Visibility: Už tretíkrát má Kaufland Slovenská republika webovú stránku plnú chrumkavého ovocia a zeleniny pre školákov

CORE4 Advertising: Ako dopadol vzdelávací program Fundraising meets marketing pre slovenské neziskovky v spolupráci s United Brand Advisors (www.uba.sk), Centrom pre filantropiu a DARUJME.sk? Zistíte z prieskumu účastníkov

Zaraguza: Je skvelé, keď sa zadávatelia venujú zlepšeniu životného prostredia, ako Slovenská sporiteľňa, ktorá vytvorila bývanie pre hmyz

KRAS - Klub reklamných agentúr Slovenska: V rámci iniciatívy Férový tender prebehli konzultácie zadania na výber nového dodávateľa pre systém Bratislavskej integrovanej dopravy, pričom do súťaže sa môžete zapojiť do 18. júna 2021

1st CLASS AGENCY: Lexus sa pripravuje na výrobu veľkého SUV-čka s 8 sedadlami v 3 radoch pre mileniálov s veľkými rodinami

Istropolitana Ogilvy: Tancujúce líšky uvidíte v novom spote pre Prvú stavebnú sporiteľňu

Wavemaker SK: Telekom sa v novej kampani opäť zameral na generáciu Z a pripravil appku, s ktorou môžu mladí spoznať, na aké povolania budúcnosti sa hodia

1st CLASS AGENCY: Pomocnú ruku pri ťažkostiach po prekonaní covidu podáva rehabilitačné centrum Adeli Medical Centre v Piešťanoch

a ešte raz 1st CLASS AGENCY: Pri dávke pohybu Vám nesmie chýbať dávka vápnika, ideálne v pitnom režime s Kláštornou Kalcia

Foto: youtube.com; O2 Slovakia.