MARKETER!S NEWS: FLEMA − Viac shortlistov je našich + ďalšie novinky z agentúr
IAB Slovakia: Shortlisty z FLEMA Media Awards sú známe, prvýkrát je viac kampaní zo Slovenska ako z Česka. Najviac kampaní so shortlistom má agentúra Wavemaker SK. Najviac sa darilo zadávateľom: Slovenská sporiteľňa, McDonald’s ČR, Škoda Auto a Wolt Česko, viac na portáli O médiách.
Jandl: Agentúra priniesla na Slovensko dvojité zlato z medzinárodnej súťaže Cresta Awards za kampaň Special Love Operation pre klienta NEHERA, a to v kategóriách Innovative use of social media a The magic media award. Práca získala tiež zlato v rámci CommUnity International v kategórii Social Media a ocenenie Najlepšia kampaň – gratulujeme.
Ak vás zaujímajú nové kampane, či ďalší noví klienti vašich konkurentov, pozrite si výber najdôležitejších noviniek z agentúr zverejnených na sociálnych sieťach:
Maxmarr: Teambuilding pre Pragolab prebiehal Horizont Resort Vysoké Tatry
CORE4 Advertising: Agentúra v spolupráci s JA Slovensko, n.o. a Pressburg Academy orgnizuje v Campus City Coworking podujatie Marketing pre ukrajinských podnikateľov, aby sa ľahšie postavili na vlastné nohy
SKPR STRATEGIES & Wiktor Leo Burnett: Nedávno obletela internet informácia o novej prevratnej diéte, pričom identita vyhlasovateľa je už známa a je za tým Lidl
daren&curtis: Agentúra vyhrala tender pre lekárne Partner
Jandl: Bratislavská vodárenská spoločnosť, a. s. v novej edukačnej kampani oživila animovaného Pána Kanála, ktorý vysvetluje, čo všetko sa nemá splachovať do záchoda
MERTEL: Dobrodružný deň rodiny v duchu nových firemných hodnôt realizoval Jaguar Land Rover v Nitre pre zamestnancov
Free Andy Agency & Seesame: Kampaň Zdieľaj s rozumom pre O2 SK sa teraz dostala medzi top 40 PR kampaní sveta na Global SABRE
Grape PR: Pacienti po infarkte by už nemuseli čakať pol roka na lekára, znie posolstvo Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky a Slovenskej kardiologickej spoločnosti z TK, na ktorej odborníci predstavili program na zlepšenie kvality života pacientov po infarkte
2create: Do portfólia klientov agentúry pribudol ďalší developerský projekt Helenky − Rozkvet Považská Bystrica
MERTEL: Ford na VIP akcii v slovenskej premiére odhalil nového goléma Ford Bronco
MUW Saatchi & Saatchi: ČSOB v novej kampani uľahčuje život ľuďom
CREATIVE PRO: Konferencia #Perspective2022 pod kreatívnou a organizačnou taktovkou agentúry priniesla účastníkom nový uhol pohľadu na prácu a wellbeing
QEX: Česká spoločnosť EUROPEUM Praha je teraz opäť súčasťou QEX a.s.
MERTEL: Na galavečeri Ministerstva kultúry Slovenskej republiky ministerka pani Natália Milanová ocenila pozoruhodné osobnosti a inštitúcie, ktoré ovplyvnili slovenskú kultúru
Grape PR: O hojení rán hovorí odborný podcast HARTMANN Slovensko Bezbolestne o ranách
Grape PR: Vysoký krvný tlak (artériová hypertenzia) je ochorenie, ktoré nebolí, týka sa 2 miliónov Slovákov a približne pol milióna z nich o tom vôbec nemusí vedieť, čo v rozhovore na www.jednozdravie.sk rozviedla prezidentka Slovenskej hypertenziologickej spoločnosti MUDr. Anna Vachulová, PhD.
Generations Branding Agency: Nové špecializované ambulancie pod značkou Váš lekár sa pýšia novou vizuálnou identitou
AMI Communications Slovakia: Laureátky 6. ročníka programu L'Oréal – UNESCO Pre ženy vo vede si rozdelili sumu 15.000 €
CREATIVE PRO: NFT AWARD pod krídlami Tatra banky sa dostal do užšieho výberu na Conventa Award
OMD Slovakia: Podľa Effie indexu sa OMD stala World's Most Effective Media Agency Network
Strossle Slovakia: Ak sa chcete vzdelávať, v sekcii vzdelávanie na webe agentúry teraz nájdete rôzne bezplatné kurzy, webináre, ebooky al aj podcasty, ktoré pripravil Filip Kuna
PS:Events: 50 spíkrov, 3 sály a viac než 1 000 offline + online účastníkov na konferencii Marketing RULEZZ – Heads up! v Starej tržnici v Bratislave prebehlo v kompletnej réžii agentúry
Grape PR: Slovak Parcel Service pripravil cestopisno-zábavnú sériu videí o regiónoch Slovenska, v ktorých okrem prírodných krás a pamiatok predstavuje aj doručovacie strediská SPS
Obrázok: facebook.com; @IABslovakia.