MARKETER!S NEWS: Fotky z Marketing RULEZZ – Heads Up + ďalšie novinky z agentúr
PS:Events: Agentúra zabezpečovala tohtoročnú Marketing RULEZZ – Heads up!, v Starej tržnici v Bratislave a teraz zdieľa atmosféru podujatia, ktorú na fotkách zachytil @Skuta.Vladimir, ďalšie fotky nájdete aj na konferenčnom Facebooku
Vyšla exkluzívna ročenka MARKETING & DIGITAL AGENCIES 2022, ktorú si môžete stiahnuť zdarma. A ak máte záujem o zaslanie ročenky v papierovej podobe alebo o zaslanie vášmu klientovi, zapíšte kontaktné údaje do elektronického formulára – služba je bezplatná a beží do rozposlania všetkých výtlačkov.
Ak vás zaujímajú nové kampane, či ďalší noví klienti vašich konkurentov, pozrite si výber najdôležitejších noviniek z agentúr zverejnených na sociálnych sieťach:
E-Motion: Novo Nordisk odpálil v hoteli Lomnica Novo Diaspektrum 2022
Grape PR: Rady a tipy týkajúce sa kardiovaskulárnych ochorení nájdete aj vďaka partnerom Medtronic Diabetes Slovensko a Pfizer na www.jednozdravie.sk
IAB Slovakia: Ak ste nestihli, môžete si vypočuť/pozrieť teraz pozrieť záznam z raňajok s Etickým kódexom
CREATIVE PRO: Agentúra je partnerom eventu TECH for Good určeného agentom zmeny, na ktorom účastníci preskúmajú, ako verejné organizácie, think-tanky, startupy a korporácie pristupujú k digitalizácii, k zelenému prechodu a k cirkulárnej ekonomike
Jandl: COOP Jednota prichádza s limitovanou edíciou obalov s ľudovými motívmi, ktoré sa prvýkrát objavili na privátnych značkách najkupovanejších produktov už pred 20 rokmi
This is Locco: Bejby Blue je opäť svetová, okrem nových vlasov má totiž aj nový shortlist z jednej z najprestížnejších súťaží v kreatívnom svete, Cresta International Advertising Awards a ide ďalej do finále
AMI Communications Slovakia: L'Oréal stojí za ženami vo výskume programom – UNESCO Pre ženy vo vede. Povzbudzuje dievčatá a mladé ženy, aby sa nebáli vydať sa v živote na vedeckú dráhu
Slovak & Friends: Na festivale Golden Drum agentúra získala zlato za spot pre Hodinu deťom s jedným rodičom a bronz za Flexibilný citylight pre Lidl a súčasne sa dostala do rebríčka TOP 10 Indipendent Agency of The Year, gratulujeme
PHD Worldwide Slovakia: Gaštanový cheesecake a recept naň vytvorila @lenivakucharka v spolupráci so značkou @lgczsk, ktorý nájdete aj v @casopis_food_sk
event2all: SSE odpálilo event Diskopríbeh
diorama: TECHBOX.sk, ktorý vznikol v roku 2005 ako printový magazín, potešil 600-tisíc measčných unikátnych návštevníkov novou vizuálnou identitou a novým webom
Grape PR: Ak máte krvný tlak vyšší ako 135/85 mmHg, mali by ste navštíviť lekára, to bol odkaz iniciatívy Mission Week spoločnosti Amgen
Seesame: Agentúra sa stala partnerom aktualizovanej Mapy sociálnych inovátorov od Nadácie Pontis - zachytáva 461 ľudí, ktorí hľadajú riešenia na rôzne spoločenské problémy a zdieľajú s inými svoje expertné know-how
Elite | Monday Lovers: Slovnaft, framehouse.sk a Miro Tallo sa spojili a v novom spote vykopli novú kampaň za slušné správanie na futbalových štadiónoch
ADMA - Asociácia digitálnych marketingových agentúr: Do rodiny #ADMA sa pridali agentúry dotcom.sk a ContentFruiter
Cstudios: Zubná klinika Svet úsmevu má novú webovú stránku
Dynamic Relations 2000: Slovnaft pozval novinárov na exkluzívnu prehliadku nezávislého akreditovaného Drive Technology Centra v rakúskom Schwechate, kde nedávno prebehlo testovanie vylepšených palív EVO Plus
OMD Slovakia: Aj jeseň je pre značku výživových doplnkov Walmark o spolupráci s @natalagermani
Trendis: Životné poistenie od @WustenrotSlovensko, ktoré si klient vyskladá podľa seba, ťahá slovná a obrazová hračka - z lekárskej správy vznili papierové skladačky: loďka a hra nebo-peklo
Content Agency: Zoznámte sa - je tu prvý slovenský Kódex influencer marketingu, ktorý pomáha influencerom a značkám k etickému a zodpovednému influencer marketingu
Neopublic SK: Xiaomi CyberDog navštívil aj Slovensko a hneď sa aj predviedol prvému novinárovi; postupne sa štvornohý robotický miláčik predvedie aj ostatným
PACKY ADVERTISING: Prvý tenisový klub v Bratislave, TK Lokomotíva, sa prezentuje novým logom, ktoré otvára obzory aj k iným športom, a to aj celoročne
Slovenské združenie pre značkové výrobky: BAT, Imperial Tobacco EU, JTI a Philip Morris International sa spojili a vytvorili platformu #SpakEko - SPoločnú AKtivitu proti environmentálnemu znečisťovaniu ohorkami a jednorazovými plastami
Seesame: Srdečné gratulácie ku krásnym 146. narodeninám, milý Henkel
1st CLASS AGENCY: Hľadá sa udržateľné a inovatívne riešenie bioodpadu pre značku UGO od Kofoly
Jandl: Tinder aktivácia Special Love Operation na pomoc v boji proti lživej ruskej propagande získala na medzinárodnom festivale kreativity Golden Drum striebro v kategórii Social Networking, gratulueme
SKPR STRATEGIES: Ružový Avon Pochod za zdravé prsia zaplavil Bratiislavu a vďaka podpore stoviek ľudí, mnohých známych tvárí a verných ambasádorov sa podarilo vyzbierať na preveciu a liečbu rakoviny prsníka 33 000 Eur
Foto: @Skuta.Vladimir.