MARKETER!S NEWS: Horalky od Sedity ako lovebrand? + ďalšie novinky z agentúr

Horalky budú love brand aj vďaka novému televíznemu spotu, vlastne celej novej kampani, vrátane súťaže, všetko v podaní applepie. Konečne, veď je to klasika, ktorú máme radi.

A zostáva len veriť, že antikampaň, ktorá zaplavila Facebook Horalke v tom len pomôže, aj vďaka takým fórom ako v podaní agentúry THIS IS LOCCO.

Ak vás zaujíma, čo riešili vaši konkurenti minulý týždeň, pozrite si chronologický prehľad ich aktivít zo sociálnych sietí:

MERTEL: Agentúra má v Dubaji 2. office, kde pripravuje slovenský pavilón na EXPO Dubai 2020, ktorý otvorí dvere 1.10.2021

Mayer/McCann Erickson: Olympijskú prácu agentúry pre značku Coca Cola The Great Opening Tokyo 2020 si všimol aj portál Ads of The World

Free Andy Agency: Na earwormy je tu vojáž, vojáž, na eyewormy je tu VOYO, ako bonus k O2 SMART paušálu

Slovak & Friends: Medzinárodný festival súčasného tanca Bratislava v pohybe oslávil 25. výročie a na vybraných citylightoch v Bratislave sa objavili fotografie Ctibora Bachratého z cyklu Okamihy tanca

PHD Worldwide Slovakia: Súčasťou projektu pre @lgczsk je spolupráca s @coolinari (influencermi), ktorým americká chladnička zabezpečuje čerstvosť potravín

Jandl: Fotenie pre VIVO dopadlo na VIVOrnú

Socialists: Spolupráca rodiny agentúr okolo WLB priniesla svižu kampaň Hip Hip Kura pre KFC

Levosphere: Kniha Marketing v praxi, ktorá vychádza z 26 podcastov Levosphere so slovenskými marketérmi je už v predpredaji

Cstudios: Agentúra pripravila nový web pre zahraničného klienta financecapital.hu

Promiseo: Hra na slepú babu v kampani Bielej pastelky pripomína, že každý z nás bol na chvíľu nevidiacim

RIESENIA: Prvý ročník Digifestu, ktorý organizoval Digital marketing club dopadol skvele

Darwin & the Machines: Websupport.sk má svoj prvý TV spot a kampaň v troch krajinách (SK, CZ, HU)

Zaraguza: Slovenská sporiteľňa prichádza v novom spote s novým konceptom komunikácie Budúcnosť je vaša

Kreatívna Dvojica: Jazyková škola EMPIRE prichádza s odvážnou a akčnou kampaňou, ktorá sa nedá prehliadnuť

Imagons: Lumigreen.sk case study o online predaji živých rastlín je vonku

VOLIS International: Asseco CEIT má nový web v 4 jazykoch

iFocus: Osem sekúnd je maximálny čas, ktorí sú zákazníci ochotní stráviť, aby sa na webe zorientovali; toto UX a UI webu rešpektuje aj Slovenské združenie pre značkové výrobky

Jandl: Kampane COOP Jednota nepoznajú prázdniny. Najnovšia má 4 spoty a v každom môžete hádať o ktoré zaujímavé miesto Slovenska ide, pričom kampaň podporuje aj nálepkový Album malých výletníkov

PS:Digital: Kampaň @mamtovpazi pokračuje, teraz je k dispozícii pre mámtovpažistov aj profilový rámik

Obrázok: facebook.com; @applepie.