MARKETER!S NEWS: Konferencia All About TikTok už 24.11.2022 + novinky z agentúr
IAB Slovakia: Je tu pozvánka na špecializovanú konferenciu o TikTok marketingu, komunikácii a reklame Marketing RULEZZ Special − All about TikTok na 24. novembra 2022 formou livestreamu (neprehliadnite možnosť výhodnej kúpy firemných lístkov)
a ešte raz IAB Slovakia: Rozbehnutý je medzinárodný prieskum SEO a content marketingových aktivít v 20 krajinách Európy. Zapojte sa, teda ak ste z oboru SEO a content makretingu a IAB pošle nadácii WWF (World Wide Fund for Nature) 1 € za každý jeden vyplnený dotazník.
Ak vás zaujímajú nové kampane, ďalší noví klienti a aktivity vašich konkurentov, pozrite si výber najdôležitejších noviniek z agentúr zverejnených na sociálnych sieťach:
Neopublic SK: Ak sa chystáte na vianočné darčeky, už 7.11 v Designer Outlet Parndorf štartuje Fashion Shopping Week, počas ktorého budete mať zľavy až 70% z outletových cien v 160 dizajnérskych obchodoch, komunikáciu pre našincov odštartoval fashion reel Tatiany Židekovej
Nakaza: November sa nesie v znamení Black Friday kampaní, a preto značka Čistá voda spustila špeciálnu BF online kampaň
PS:Sunrise: ZAPO TOUR 2022 s podcastovými hviezdami naživo bol v košickom kine Úsmev vypredaný
Grape PR: Slovenská asociácioa alergologických a astmatických pacientov realizuje po slovenských mestách dotazníkový skríning pľúcnych ochorení, ktorý môže zistiť, či človek napríklad netrpí CHOCHP, astmou či alergiou, tentokrát v Trnave
dentsu slovakia: Agentúra vyhrala tender a bude zastrešovať komunikáciu značiek BMW a Mini
Jandl: Nový klient agentúty – Packeta Slovakia, sa už prezentuje aj novým spotom
Trumpeter: V rámci osvety lepšieho života konduktorka Anna Hipíková z Agapé Senior Park porozprávala v RTVS, ako sa v zaariadení starajú o pacientov s Alzheimerovou a Parkinsonovou chorobou
CREATIVE PRO: Prvýkrát sa na Slovensku uskutočnila #V4conference, kde sa pod jednou strechou sa zišlo >200 podnikateľských lídrov a zástupcov vlád; diskusie viedli k podpísaniu Deklarácie medzi krajinami V4 s cieľom vzájomnej podpory ekonomiky
Grape PR: Tlačová konferencia Polikliniky Bezručova sa niesla v znamení prevencii rakoviny prostaty
dentsu slovakia: Do portfólia klientov agentúry pribudla aj značka Jägermeister
QEX: Prevádzka Zlaté Zrnko, pražiareň kávy na Nivách, teraz dotvára logo nad pobočkou, brandovaná videostena, dizajnová ikebana nad vstupom a navyše aj personalizovaná hudba
Imagons: Pracovníci v sociálnych službách sú prehliadaní, a preto sa Asociácia poskytovateľov sociálnych služieb rozhodla nájsť tých najlepších formou ankety Národnej ceny starostlivosti Dobré srdce, teraz aj s profesionálnou komunikačnou podporou agentúry
MUW Saatchi & Saatchi: Agentúra začína vidieť ružovo, skôr magentovo, lebo oslavuje nového klienta v dome, Slovak Telekom
Somebody&Somebody: Čivava promujúca v novom spote FactCool.sk sa pred Black Friday prihovára ľuďom z Londýna
Inspirations Minar: Naším problémom nie je, že sa nepúšťame do nových vecí, ale že ich nevieme dokončiť a ak sa naučíme veci dokončovať, budúcnosť je naša, hovorí epický príbeh Slovenskej sporiteľne, na ktorom agentúra spolupracovala
Dynamic Relations 2000: Darčekové balenia Kukkonia Shop-u sú selekciou výrobkov lokálnych výrobcov, ktoré isto potešia partnerov
Somebody&Somebody: Nová kampaň pre Northfinder už beží v TV
SKPR STRATEGIES: Budúce priestory na Mlynských Nivách v The Mill, ktoré stavia developer IMMOCAP dosiahli už úroveň terénu a keď bude dokončené najvyššie poschodie, nájde v ňom nové sídlo aj agentúra
CREATIVE PRO: Kulturama ožila diskusiami CSR Summitu 2022 v partnerskej spolupráci s Nadáciou Pontis
PS:Digital: Agentúra si po 5 rokoch zopakovala online kampaň v Banskobystrickej župe a pomohla k víťazstvu Ondrejovi Lunterovi
Grape PR: Zoznam najlepších mliarov, ktorý na Slovensku píše už 17 rokov iniciatíva Nadácie VÚB banka - Maľba, rozšíril Ján Bátorek, Samuel Kollárik a Martina Červenková
Maxmarr: Zámok vo Vígľaši získal pre účastníkov O2 Guru Campus-u vďaka haloweenskemu programu prívlastok strašidelný
Zaraguza: Je to sejf? Pre niekoho bežná otázka, pre Slovenskú sporiteľňu nový contentový seriál o bezpečnosti
Istropolitana Ogilvy: Slovakia Travel pokračuje v kampani Tak blízko k zážitkom, tak blízko k vám ďalším videom, opäť aj v spolupráci s Petrou Vlhovou
1st CLASS AGENCY: Do 24. ročníka McDonald's Cup sa už prihlásilo 1.000 škôl, čo je rekord v počte prihlásených škôl
Obrázok: facebook.com; @Rulezz.sk.