MARKETER!S NEWS: Kto bral posledné zlaté ceny v roku + ďalšie novinky z agentúr

Tohtoročnú bodku za oceneniami dala súťaž EPICA. MADE BY VACULIK má striebro s prácou Hit of 1973 pre Zlatý bažant | Heineken, dotcom za Let’s play pre Slovnaft a Kreatívna Dvojica za Bad Luck Brian promotes invisible braces pre Ortodonciu Klostermann, oceneným patrí veľká gratulácia :)

Rovnako posledné domáce ocenenia v roku 2021 priniesla aj EFFIE Awards Slovakia, kde bolo udelených 6 kovov: Bronzovú EFFIE získali agentúry EFFE a Socialists, striebornú EFFIE Slovak and Friends a TRIAD Advertisnig a tramdaradá − zlatú EFFIE získali agentúry Free Andy a THIS IS LOCCO.

A ešte jedno ocenenie − Áčko, ktoré vždy koncom roka získava agentúra roka a tou je pre rok 2021... tretíkrát... TRIAD Advertising. Na 2. mieste je MUW Saatchi & Saatchi a na 3. mieste Wiktor Leo Burnett, gratulujeme.

A ak vás zaujíma, čo riešili vaši konkurenti minulý týždeň, pozrite si tiež chronologický prehľad ich aktivít zo sociálnych sietí:

AMI Communications Slovakia: Združenie výrobcov murovacích materiálov (ZVMM) má nový videocast o aktuálnych témach v oblasti stavebníctva

Neopublic SK: Pandemická situácia úradavala a tak miesto aktívne stretnutia novinárov so zástupcami platformy HoppyGo sa uskutočnila prostredníctvom skupinového videohovoru s 15 zástupcami médií

Ľudia z marketingu: Marketérom roka 2021 je Juraj Pobjecký z Isadore

daren&curtis: Asimister sa stal súčasťou HR kampane pre Strabag Slovensko, keďže stavebníctvo dnes už vôbec nie je o lopate

CORE4 Advertising: Nová kampaň pre poisťovňu Kooperativa pripomína, že Vianoce nemusia byť dokonalé, aby sme si ich užili

Marketinger: Krava&Company, zameraná na produkciu hovädzieho a teľacieho mäsa sa prezentuje novou webstránkou

Neopublic SK: kampaň od A po Z pre Pampers podporuje predčasne narodené deti

1st CLASS AGENCY: Za Vianoce si tento rok priplatíme 50 €, preto sa ľuďom hodia rady Petra Gurecku z Partners Group SK, ako neskončiť na účte v mínuse

Seesame: AmCham Slovakia s podporou Janssen a za účasti The Economist Impact Unit, Ministerstva zdravotníctva a slovenských aj českých odborníkov diskutovali o hodnotení a prínose nových inovácií

CREATIVE PRO: Agentúra pripravila a sprostredkovala branži zážitok z Effie Awards Slovakia 2021

PS:Events: Končí ďalšia séria seminárov pre vzdelávací projekt Grow with Google

PS:Digital: Nové video približuje vianočnú výzdobu na Nivách

Monarch: V najnovšom dieli Knižkotipov pre Martinus dostávali otázky skvelí detský ilustrátori a deti (verte, že aj dospelí;) sa dozvedia viac o grafickom dizajne a že nie je papier ako papier

Wiktor Leo Burnett: Všetci z rodiny Wiktora (WLB, Leopard production, Starmedia Co., Socialists a Data on Steroids) sa pričinili o to, že Centrum pre deti a rodiny Liptovský Hrádok navštívil najbohatší Mikuláš

Elite / Monday Lovers: Vo vianočnom spote pre Orange sa ukazuje ešte viac komunít

Studio Echt: Photoneo / #BRIGHTPICK a plná automatizácia e-commerce skladov je tu! Teda vo svete, aj vďaka novej komunikačnej stratégii, názvu a sebavedomej vizuálnej identite spoločnosť dobila americký e-commerce trh

Trumpeter SK: Dr. Martin Zubná klinika otvorila novú modernú pobočku aj na Liptove

Art Directors Club Slovakia: ADC Slovakia povedie Juraj Kováč z THIS IS LOCCO

Inspirations Minar: Ďalším klientom v dome je Phanta-Rhei

Istropolitana Ogilvy: Dáta aj vedomosti z videoseriálu Majsterka Class v novom spote Tesco mobile SK

PR.Konektor.SR: Oriflame Akadémia opäť radí mladým ľuďom, ako rozbehnúť podnikanie

Etarget Slovensko: Interaktívny banner môže byť ako počítačová hra nielen v prípade World Warships

Kreatívna Dvojica: Tuli vaky majú vonku novú reklamu, ktorú sa podarilo nafotiť pred lockdownom

PRime time: Posledným tohtoročným eventom pre CCC Shoes & Bags bol Goodbye Summer na Wakelake, tak Good Bye Year 2021

2create: Po novom bude agentúra tvoriť content pre SATUR

Asociácia public relations Slovenskej republiky: APRSR SR vyhlásila ďalší ročník súťaže PROKOP s viacerými novinkami

CORE4 Advertising: Podvodný detekčný robot spoločnosti Elistech začne oslovovať zahraničné trhy inzerciou

PS:Sunrise: VESELY | Očná Klinika v Poprade a Košiciach sa odprezentovala kreatívnymi mikulášskymi balíčkami

Performics Slovakia: Rozdávajte lásku po celý rok, pohladí vám to dušu, ako v Domove sociálnych služieb Kory Šaľa

ADMA - Asociácia digitálnych marketingových agentúr: Registrácia prác do súťaže Digital PIE 2022 je otvorená

Vivantina: Zbierka vecí, oblečenie a knihy pre predškolákov, sa dostala do Spišskej katolíckej charity

Kreatívna Dvojica: Keďže produkcia počas lockdownu môže byť veľká výzva, keďže je ťažké zohnať všetky potrebné rekvizity, agentúra založila skupinu Lockdown Production

Jandl: Pripomeňte si tak, ako účastníci njaväčšej konferencie na Slovensku Marketing RULEZZ 2021, čo všetko postváral bača a honelník v spotoch počas 14 rokov fungovania konceptu pre COOP Jednotu

1st CLASS AGENCY: Ľudia bez domova sú tiež takí otužilci. Nedobrovoľn, upozorňuje v kampani n.o. Depaul Slovensko

Obrázok: facebook.com; @MADEBYVACULIK.