MARKETER!S NEWS: Kto zabojuje o kovy na Epica Awards + ďalšie novinky z agentúr
Tento rok sa do Epica Awards zapojilo 3.184 prác zo 64 krajín. Držitelia zlata a Grand Prix budú vyhlásení 9.12.2021 a držitelia ostatných kovov budú známi o deň neskôr. Cez Preselection sa dostali 4 naše agentúry (dotcom.sk, Jandl, Kreatívna Dvojica a MADE BY VACULIK) so 6 prácami, česť reklamy v ČR zachraňuje český TRIAD Advertising s 3 prácami pre klienta IKEA. A ako sa pochválili agentúry na sociálnych sieťach?
Epický Hit z roku '73 z dielne MADE BY VACULIK pre značku Zlatý Bažant ocenili shortlistom poroty hneď v dvoch kategóriách. Alcoholic drinks a Humour in advertising.
Dva shortlisty tiež získala Kreatívna Dvojica za kampaň pre Ortodonciu Klostermann s Bad Luck Brianom.
Práca Let’s Play pre Slovnaft získala shortlist na Epica Awards z dielne agentúry dotcom.sk.
A ak vás zaujíma, čo riešili vaši konkurenti minulý týždeň, pozrite si tiež chronologický prehľad ich aktivít zo sociálnych sietí:
PACKY ADVERTISING: Real estate company @jll nahrávala vianočný príbeh
Elite / Monday Lovers: KaMaKo FFUK mala prezidentskú návštevu, študenti sa virtuálne stretli s Peťom Šurinom, hlavou ADMA, aby získali rozumy z oblasti budovania značiek
MADE BY VACULIK: Zlatý Bažant '73 patrí k Vianociam, ako vidieť aj na fotkách Jakuba Kovalíka − Na zdravie!
CORE4 Advertising: Kooperatíva aj počas lockdownu pripravuje nový spot
AMI Communications Slovakia: Obranyschopnosť krajiny a plnenie záväzkov voči NATO pomôže posilniť moderná mechanizovaná brigáda, v ktorej zastarané BVP nahradií švédske CV90
SKPR STRATEGIES: 25. november je Medzinárodným dňom odstránenia násilia páchaného na ženách, o čom bolo aj Teleráno so Simonou Salátovou, ambasádorkou projektu Avon proti domácemu násiliu a Katarínou Farkašovou, riaditeľkou Aliancie žien Slovenska
AMI Communications Slovakia: Celosvetové testovanie úrovne ovládania angličtiny v krajinách, kde nie je materinským jazykom, ktoré organizuje najväčšia súkromná vzdelávacia organizácia na svete Education First, ukázalo, že SR je 20. na svete
Jandl: Director's cut spotu k vianočnej spotrebiteľskej súťaži COOP Jednota je štedrý na dĺžku, aj na hlavné postavy, uvidíte v nej − Santu aj Mrázika
PS:Events: Za prísnych protipandemických opatrení úspešne prebehla najväčšia marketingová konferencia na Slovensku − Marketing RULEZZ 2021: Ready for new marketing? v Starej tržnici v Bratislave
Socialists: Najväčšia sieť fitnescentier na Slovensku, Golem, využila v jesennej kampani album od SpecialBeatz
PACKY ADVERTISING: Medaile pre #ehfeuro2022 z dielne agentúry už predstavili na tlačovej konferencii
Respect APP: Koncept krátkych skečov plných insightov z nakupovania v Kauflande sa na TikToku Kauflandu stretol s veľkými ohlasom
2create: Stavebná spoločnosť Constario sa prezentuje novým videom, v ktorom ponúka inovatívne riešenia pre náročných klientov
MullenLowe GGK: Prostredníctvom fúzov na sociálnych sieťach sa pripomína Movember (MOustache + noVEMBER), ktorý je po celom svete mesiacom osvety a prevencie rakoviny prostaty
Imagons: Kerkosand privítal na evente v štýle 4 ročných období obchodných partnerov pri príležitosti 20. výročia založenia spoločnosti
CREATIVE PRO: Aj 6. ročník konferencie CROWDBERRY FORUM pomôže slovenským a českým spoločnostiam získavať rastový kapitál, hoci tento rok prebehla virtuálne
Trumpeter: Dr. Martin Zubná klinika s tímom odborníkov tentokrát radí aj v najčítanejšom týždenníku pre ženy
Kešu Advertising: Novú identitu španielskej farmy Sa Taronja rámcuje faremná kultúra a spojenie vidieka s moderným svetom
ui42: Demänová Rezort má nový web
Seesame: Nájsť si čas na svoje zdravie, to je hlavný motív tohtoročnej fúzatej Movembrovej kampane Slovenskej urologickej spoločnosti
PS:Digital: Podľa znalostí sú prvej trojke digitálnych agentúr: TRIAD Advertising, PS:Digital a Zaraguza
Obrázok: facebook.com; @dotcom.sk.