MARKETER!S NEWS: Kto získal shortlisty v New Yorku? + ďalšie novinky z agentúr

14. júna zabojuje vo finále New York Adwertising Awards 2021 spolu až 9 prác našich agentúr. Najviac shortlistov získala agentúra Wiktor Leo Burnett: 3× za kampaň Hrášková polievka pre Lidl Slovensko a raz za prácu Reklama z obývačky pre 365.bank.

Shortlisty získali a vo finále zabojujú aj agentúry MUW Saatchi&Saatchi 2× s prácou Maratónske psy z kampane k 15. ročníku ČSOB Bratislava Marathonu, THIS IS LOCCO s virtuálnou influencerkou Bejby Blue, Elite / Monday Lovers za kampaň pre O2 #NebuďPirát a MADE BY VACULIK za Hit z roku '73 pre Zlatý Bažant.

Ak vás zaujíma, čím žili vaši konkurenti minulý týždeň, pozrite si chronologický prehľad ich aktivít zo sociálnych sietí:

Seesame: Rok sa s rokom zišiel a sú tu už piate Globsec Trends

Seesame: ENVI − PAK Zelený bod, Ústav verejnej politiky FSEV UK a Behavioural Insight Team z Londýna odštartovali nový zelený projekt Vezmi si ma, ktorá chce zmeniť správanie ľudí a naučiť ich, že odpadky do prírody nepatria

Neopublic SK: Viaceré brandy spoločnosti Procter & Gamble sú dostupné v opakovane použiteľných fľašiach z odolného hliníka so životnosťou 5 rokov a doplňujúcich náplní pre tých, ktorým na planéte záleží

Slovenské združenie pre značkové výrobky: SZPZV má dvoch nových členov predstavenstva − Lukáša Poor a Jozefa Stramu, ktorí vystriedali Denisu Kotrlovú a Martina Tomovčíka; predstavenstvo bude ďalej viesť tandem Martin Mittner a Erik Čížek

Leopard production: Agentúra v spolupráci s Wiktor Leo Burnett a Socialists vyprodukovala nové spoty pre Brainee.sk

MADE BY VACULIK: Séria nových sviežich skečov pre Zlatý Bažant 0,1% pripomína, že nemusíte byť vždy a vo všetkom extra, len extra svieži

1st CLASS AGENCY: McDonald´s, spoločne so Slovenským futbalovým zväzom a s podporou Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR, pripravili už druhú sériu športových a futbalových video tréningov

PS:Events: Online seminár pre VSE a Innogy Solutions získal svoj šmrnc vďaka scéne navodzujúcej príjemnú pohodovú atmosféru a interaktívnym prvkom, ktoré slúžili na vstupy z publika

QEX, a.s.: Klientov v UniCredit Bank na Šancovej ulici v Bratislave riadi nový vyvolávací systém

Echt Creative Community: Na Slovensku stáť jedna z troch kľúčových gigafabrík na výrobu elektrických batérií v Európe, #InoBat, ktorý bude mať novú stratégiu a vizuálnu identitu

Free Andy Agency: Making of Deepfake video z kampane pre O2 Zdieľaj s rozumom, v ktorom sa Kristína Tormová premenila na Zlaticu Puškárovú a v jej mene odvolala viacero tvrdení, je tiež zaujímavé

CREATIVE PRO: Leaders Meeting Orange = Sedem hostí, sedem interviews a obrovské množstvo inšpirácií v jednom evente

Basta digital: Na European Search Awards agentúra získala až 6 shortlistov, za práce pre MiniFARMA, Popradská káva a Tatra banka

E-Motion: Pri príležitosti 30-tich narodenín spoločnosti Volkswagen Slovakia dostal každý zamestnanec osvieženie, Birell official IPA alebo Birell za studena chmelený − k narodeninám všetko len to najlepšie

BTL_ka: Ministerstvo spustilo webovú aplikáciu ku Covid semaforu pre kultúru, vytvorili ju traja študenti, ktorí stoja aj za Covid automatom pre šport

Respect APP: Agentúra v rámci selfproma pozýva každého na návštevu nového webu; miesto: Váš webový prehliadač; čas: Kedykoľvek odteraz

dotcom.sk: Novým klientom agentúry je Jablčnô

Echt Creative Community: O2 SK vyhlásilo boj proti nevyžiadaným telefonátom, aj na plaforme www.nevolajtemi.sk

MUW Saatchi & Saatchi: Nový náborový HR spot pre ČSOB je vonku

Socialists: Aj vďaka kamošom z Wiktor Leo Burnett a Leopard production vznikla drzá a odvážna a kampaň pre Brainee.sk, nový web Mafra Slovakia pre mladých

Neopublic SK: Prichádza Covid pas, vďaka ktorému by sme už túto letnú sezónu mohli cestovať a mať všetky informácie vo svojom mobilnom telefóne

Wiktor Leo Burnett: Lidl Slovensko − jednotka v čerstvosti aj bez efektov v novom spote

MUW Saatchi & Saatchi: S novou kampaňou na online ČSOB Smart účet sa aspoň na chvíľu ocitnete v raji

CREATIVE PRO: 1. darcovská konferencia sa na Slovensku konala práve na MDD s cieľom – zlepšiť kvalitu života detí na Slovensku

MediaCom Bratislava: Po štvrtýkrát za posledných 5 rokov sa MediaCom-u podarilo získať ocenenie Agency Network of the Year na The Festival of Media Global Awards, gratulujeme

ui42: Má nové jarné video − selfpromo

Etarget Slovensko: Ak chcete využiť Social Display naplno, môžete posunúť svoje Twitter posty do bannerov tak, ako to urobila spoločnosť Zenon

Obrázok: www.nyfadvertising.com.