MARKETER!S NEWS: LOCCO s Bejby Blue má striebro z NYF! + iné novinky z agentúr
This is Locco: Pokračovanie kampane pre Tatru banku s Bejby Blue získalo strieborné ocenenie na NYF Advertising Awards, gratulujeme.
Ak vás zaujímajú nové kampane, či ďalší noví klienti vašich konkurentov, pozrite si výber najdôležitejších noviniek z agentúr zverejnených na sociálnych sieťach:
KRAS − Klub reklamných agentúr Slovenska: Pozýva slovenské reklamné agentúry, aby sa zapojili do rebríčka ekonomickej výkonnosti TAAS 2021 podľa parametra Gross Income, ktorý bude zverejnený na konci augusta; uzávierka je už 8. augusta 2022
This is Locco: Husľové sólo, lietajúci Kandráč a grilovačka u Števa Skrúcaného sa stretli v jednom spote od Kaufland Slovenská republika
Jandl: V rámci komunikácie nových a recyklovateľných obalov značka RAJO využije dva animované spoty
Vivantina: Agentúra zverejnila výsledky kampane pre AF REHAB, čo je rehabilitačné a vzdelávacie centrum v Bratislave
Go4insight: TikTok na Slovensku využije 59 % značiek / firiem, vyplýva z posledného prieskumu podľa Panelu marketingových profesionálov
daren&curtis: Agentúra má nového klienta Auto Ideal so značkami Renault a Dacia, ktorý čoskoro začne komunikovať cez videá a fotky v kampani a na sociálnych médiách
QEX: V Topoľčanoch menili staré parkomaty za solárne s dotykovým displejom
Respect APP: V agentúre zaparkoval nový klient Hyundai Slovensko
MUW Saatchi & Saatchi: Agentúra získala 8 shortlistov na juhokórejskom festivale MAD STARS, ktoré idú do finále; držíme päste / palce
Grape PR: Tentokrát bol podcast pre HARTMANN Slovensko o preležaninách s názvom Bezbolestne o ranách
Seesame: Employer branding kampaň Finally Together Again spustil v júni Henkel Slovensko
OMD Slovakia: Značka Stella Artois, tradičné belgické pivo, dlhoročný partner filmového festivalu v Cannes, sa aj u nás inšpirovala filmovými vychytávkami letnej sezóny, ktorej súčasťou je @adamrustman
PS:Events: Metrostav Slovakia sa svojej cieľovke pripomenul eventom Summer Streetfood Folklor Edition
Made by Vaculik: Voyo začína komunikovať novým sptom, ku ktorému pribudnú ešte 2 pokračovania
Grape PR: Slovak Parcel Service pripravil informačnú webstránku o SPS Parcel Shopoch (https://www.parcelshopy.sk/) vrátane inštruktážnych videí, ktoré vysvetľujú zákazníkom, ako fungujú odberné miesta a kedy (najmä počas dovoleniek) sa ich oplatí využiť
MullenLowe GGK: V júlovom vydaní Forbes Slovensko nájdete vydarený vizuál na dvojstrane od Audi Slovensko vydajte sa po stopách víťazov
Triad Advertising: Agentúra získala 3 shortlisty na juhokórejskom festivale MAD STARS, ktoré idú do finále; tiež držíme päste / palce
Etarget Slovensko: Ford Mustang na interaktívnych banneroch odprezentoval detailne všetky novinky
Trumpeter: Agentúra získala nového klienta, investičnú skupinu Investart
CORE4 Advertising: Nadácia Kooperativa nakrúca v SAV netradičných vedcov - deti, ktoré sa zapojili do projektu - Letná škola mladých vedcov
PS:Events: Agentúra aj tento rok vďaka kamerovému systému a control roomu dozerala na poriadok na Pohode
EFFE: Dizájnér Mykola Kovalenko tvorí od začiatku vojny na Ukrajine jeden protivojnový plagát denne a tie sú odteraz aj v NFT a dajú sa kúpiť cez platformu OpenSea
a3.boot: Zálohované fľaše z Pohody skončili v recyklačnom centre a peniaze za darované zálohované fľaše a plechovky podporili zbierku Music Saves Ukraine
Visibilty: Logo spoločnosti BS Acoustic, ktorá pôsobí na slovenskom a českom trhu už od roku 1993 v segmente ozvučovacej a osvetľovacej techniky prešlo redizajnom a komunikácia refreshom identity
Grape PR: Na Zdravých raňajkách SK+MED a kardiológ doc. MUDr. Juraj Maďarič upozornili na problematiku hypertenzie
Obrázok: facebook.com; @thisislocco.