MARKETER!S NEWS: Marketing RULEZZ už o mesiac + ďalšie novinky z agentúr
„Marketéri nedokážu zmeniť situáciu, do ktorej sme sa dnes všetci dostali. No môžu na ňu efektívne a správne zareagovať, a to aj vďaka behaviorálnym vedám,“ hovorí Richard Shotton, rešpektovaný behaviorálny marketér a autor marketingového bestselleru The Choice Factory. Richard bude keynote spíker na najväčšej marketingovej konferencii Marketing RULEZZ 2022, ktorá sa bude konať 27. septembra v Starej tržnici v Bratislave. Pozrite si témy, spíkrov a registrujte sa už dnes, čas sa kráti.
Ak vás zaujímajú nové kampane, či ďalší noví klienti vašich konkurentov, pozrite si výber najdôležitejších noviniek z agentúr zverejnených na sociálnych sieťach:
Etarget Slovensko: Rozpohybovaný interscroller je možné adaptovať presne podľa potrieb, ako v prípade pre Biorepair
Invelity: Agentúra pomáha správou Google Ad Grants kampaní a konzultáciami k online aktivitám platforme Pride Košice, ktorá podporuje prekonávanie predsudkov spojených s LGBT komunitou
Kreatívna Dvojica: Freshery, komunikuje novú službu, ktorá uľahčí domáce varenie vďaka vopred naváženým a predpriraveným ingredienciám od šéfkuchára a tak ľudia doma vykúzlia zaujímavé jedlá do pol hodinky
Triad Advertising: VÚB a WWF sa spojili, aby mohla vzniknúť unikátna zbierka na výsadbu bezpesticídnych lúk
Maxmarr: Viac ako 20 športových aktivít čakalo na zamestnancov spoločnosti O2 z celého Slovenska na evente v areáli X-BIONIC Sphere v Šamoríne
Istropolitana Ogilvy: Na festivale Pohoda BRAK_vydavateľstvo komunikovalo formou komixových postáv vytvorených z bežných návštevníkov to, že: Byť citlivý je v pohode
daren&curtis: Nový klilent agentúry, Slovakia Ring, bude mať po produkčnom víkende nový kontent pre sociálne siete
CREATIVE PRO: 20. augusta Slovenský paralympijský výbor zorganizoval podujatie „Paráda 2022 – prvý bezbariérový festival“ v Piešťanoch
MERTEL: Regionálne konferencie Ministerstva dopravy a výstavby SR, na ktorých sa rieši využitie prostriedkov z Plánu obnovy, kde je k dispozícii 105 miliónov eur na cyklodopravu a 240 miliónov eur na obnovu verejných historických a pamiatkovo chránených budov sa rozbehli
Jandl: Bratislavská vodárenská spoločnosť, a. s. inštalovala pitné fontány v Bratislave a okolitých mestách
SPICYBROWN: Firma ProCS, súčasť medzinárodnej siete Actemium, ktorá pomáha zvyšovať výkonnosť priemysle priemyselných procesov v oblasti priemyselnej automatizácie a elektrosystémov oslávila eventom 30. výročie v priestoroch kaštieľa Tomášov
Kreatívna Dvojica: Tuli vaky po korone prispôsobili B2B komunikáciu novému normálu v zariaďovaní firemných priestorov
2create: Krajčí Development, bude ponúkať na českom trhu realitné služiby a developerské riešenia aj cez nový web
Trumpeter: Veselý Čaj sa prihovára spotrebiteľom novými etiketami od kreatívneho riaditeľa agentúry Citadela - Brand Language (matky agentúry Trumpeter)
Maxmarr: VÚB eventovala v tatranskom hoteli Lomnica
Obrázok: @Rulezz.sk.