MARKETER!S NEWS: MERTEL zabezpečí EXPO 2020 v Dubaji + ďalšie novinky z agentúr
Eventová agentúra MERTEL zabezpečovať Slovenský pavilón na Expo 2020, čo je unikátna svetová výstava 192 krajín, ktorá sa uskutoční s ročným oneskorením v Dubaji v termíne od 1. októbra 2021 do 31. marca 2022.
Ak vás zaujíma, čo riešili vaši konkurenti minulý týždeň, pozrite si chronologický prehľad ich aktivít zo sociálnych sietí:
Cstudios: Reštaurácia Da Andrea - Bratislava prvýkrát otvorila svoje dvere a privítala hostí
Socialists: Košice región systematickou kampaňou konkuruje lukratívnym dovolenkovým destináciám
2create: Staropramen a kucháro Michal Konrád radia, ako pripraviť chutné špecialitky s pivom / k pivu
Jandl: Novým klientom agentúry je Bratislavská vodárenská spoločnosť
Slovak & Friends: Agentúra vytvorila identitu pre RISOTO, prvú organizáciu na Slovensku, ktorá prináša na pracoviská hodnoty inklúzie a rovnosti
QEX: Penta Real Estate oživila zrekonštruovany objekt, Jurkovičovu tepláreň, dizajnovými 3D LED svetelnými prvkami z plexiskla
1st CLASS AGENCY: Základná výbava pre prváka sa pohybuje od 180 eur vyššie. Čo odporúčajú odborníci z Partners Group?
PS:Digital: Kampaň Mám to v paži pokračovala eventom na Tyršáku počas otvorenia Urban Marketu
SHARKANI: Agentúra oslavuje 30 výročie vzniku webstránok rôznymu vychytávkami a novinkami spred 30 rokov
Kreatívna Dvojica: Agentúra zverejnila rozhovor s Bad Luck Brianom, ktorý zavítal do Bratislavy kvôli kampani pre Ortodoncia Klostermann
Istropolitana Ogilvy: Od Tatier k Dunaju, cyklodobrodružstvo pre Nádej - združenie sclerosis multiplex bude prebiehať od 24. 8. do 28. 8. 2021
Mayer/McCann Erickson: Agentúra absolvovala exkurziu vo výrobe tofu výrobkov Lunter
Jandl: Kimbino SK sa snaží dokázať, že aj na online letáky sa dá spraviť kreatívna reklama
1st CLASS AGENCY: Mamičky, nemíňajte zbytočne: Kaufland poradí, čo školák potrebuje
1st CLASS AGENCY: Kvások alebo droždie, čo je lepšie? Porovnanie chlebov ako PR pekárne Penam
Work&Hugs: Erik Vlček je strašný frajer, okrem toho že získal ďalší cenný kov na jeho 6. olympiáde, zvládol aj natáčanie spotu pre Tipos a SOŠV
Slovak & Friends: Lidl Slovensko pomocou optickej ilúzie v Amesovej izbe ukazuje, že dáva rovnakú mzdu mužom aj ženám, čo platí pre všetky pozície
Effectivity: Lode majú (nielen) mená žien... Prečo sa jedna z lodí Trend Regaty, ktorá vyhrala kategóriu BRAVO, volala Liga proti rakovine? Lebo to neušlo pozornosti divákov, novinárov
SPICYBROWN: Roadshow Koskenkorva pre klienta Heineken je v plnom prúde
Foto: facebook.com; @MertelEvents.