MARKETER!S News: Novinky z marketingových agentúr (37)

Zaujíma vás, čo majú v poslednom období nové naše digitálne, reklamné, PR, eventové a výskumné agentúry? MARKETER!S prináša stručný prehľad ich aktivít, ktorými sa pochválili na sociálnych sieťach:

DIGITÁLNE AGENTÚRY

TRIAD Advertising v pokračovaní kontroverzných kampaní pre značku Absolut vyzýva ľudí (vrátane extrémistov),aby dali ruku hore a prihlásili sa k tolerancii,

ZoneMedia začala pracovať pre 4 subbrandy dodávateľa okenných a dverových výplní MIVENROB,

Elite Solutions sa stará o Nadáciu ZSE, ktorá otvára grantový program Výnimočné školy,

v agentúre Kreativ Gang nakreslili nove logo pre BeCool Catering,

agentúra ContentFruiter zavŕšila 3. ročník videosúťaže RECfruit,

Visibility natáčala v Prahe automobilový testimoniál pre RENAULT,

a môže urobiť aj ďalší krok na ceste za úspešnou kariérou s novým klientom kariera.sk,

daren&curtis pripravila kampaň Nesadajte si na sedadlo 13 pre sieť kín Cinemax, v ktorej vyzdvihuje benefity chatbota Ticketo a online rezervácie,

Kremsa Digital využila Streetmeet event koncept, ktorý pomohol zviditeľniť značku Jack Daniel's

a pochválila sa 6 ročnou prácou pre spoločnosť Mitsubishi Motors Slovensko, ktorej rástli tržby,

Ideas by Echo v spolupráci s kompot.sk pripravila tričko aj kampaň pre organizáciu Mareena, ktorá pomáha cudzincom a utečencom zapadnúť do slovenskej spoločnosti,

Ponyhouse pripravila pre klienta Medusa Group ďalší do série blogov, ktorými už 2 roky predstavujú zaujímavých ľudí, tentokrát to je rozhovor s otcom someliérstva na Slovensku Vladom Hronským,

Zaraguza predstavila nový projekt Rajec Kamilka

a Marketing Art vytvorila nový dizajnový e-shop Rona Glass ktoré majú šíriť do sveta skvelé výrobky Sklárne v Lednických Rovniach.

REKLAMNÉ AGENTÚRY

Agentúra Wiktor Leo Burnett sa dostala do finále na Cresta International Advertising Awards s prácou Hokejové uspávanky pre Hockey Slovakia v kategórii rádio,

ale nespí na vavrínoch, lebo pre Ministerstvo zdravotníctva SR pripravila kampaň Hrášok, ktorá pozýva ženy na preventívne mamografické vyšetrenie,

pre 365.bank zase appku umožňujúcu „najlepšie“ sporenie,

ale aj kompletnú otočku pozicioningu značky 365.bank, ktorá teraz spolu s raperom Vec rieši záchranu planéty,

agentúra Made by Vaculik točila na Hostinského sídlisku v Bratislave po roku ďalší spot pre klienta Dobrý anjel,

Istropolitana Ogilvy prišla so zaujímavým 54 minútovým formátom dokumentárneho filmu pre SME, ktoré do redakcie pozvalo konšpirátorov, ktorí neverili; dokument skúma motivácie nedôvery ľudí k médiám.

EVENTOVÉ AGENTÚRY

V PS:Events mali rušný víkend, kedy zabezpečovali 4 podujatia, Deň otvorených dverí v pivovare Šariš, Vegánske Hody v Bratislave, Narodeniny v Cíferi a Garden párty,

SpicyBrown pripravila pre zákazníkov Aupark Shopping Center v rámci vernostného programu nečakaný gastrovečer priamo v čarovnom prostredí lesa

a a3.boot vyrobila pre Adidas mega maratónske tenisky, z ktorých jedna doputovala na Birell Grand Prix do Prahy.

PR AGENTÚRY

Agentúra SKPR STRATEGIES pracovala s finalistami 2. ročníka ocenenia Učiteľ Slovenska vo Vzdelávacom centre v Zaježovej,

1st CLASS AGENCY k mesiacu finančnej gramotnosti pripravila po celom Slovensku sériu stretnutí s klientom Partners Group SK.

VÝSKUMNÉ AGENTÚRY

Go4insight zverejnil v Stratégiách rebríček firiem, ktoré si Slováci spájajú so sponzoringom.