MARKETER!S NEWS: Ocenenia z NYF Advertising Awards + ďalšie novinky z agentúr

Z NY Festivals Advertising Awards ide na Slovensko 6 ocenení: Dva bronzy získala kampaň Maratónske psy z dielne MUW Saatchi & Saatchi pre ČSOB (aj Slobodu zvierat), a to v kategórii Sports Event or Program Promotion a Collaborations & Partnerships;

galériu finalistov na NYF Advertising Awards otvára ocenenie finalist v kategórii Social Good/Environment & Sustainability za kampaň Nebuď pirát od Elite / Monday Lovers pre O2 SK,

úspechy žala aj Bejby Blue, ktorá doniesla agentúre THIS IS LOCCO a jej klientovi Tatra banka z NYF Advertising Awards darček, tiež v podobe ocenenia finalist v kategórii Commercial + Retail,

ako ocenený finalista skončila aj kampaň Hit roku 1973 z dielne agentúry MADE BY VACULIK pre Heineken Slovensko, Zlatý bažant, v kategórii Food/Drink/Restaurants,

a na NYF Advertising Awards bodovala aj agentúra Wiktor Leo Burnett s prácou Reklama z obývačky pre 365.bank v kategórii Small Budget/Big Idea, všetkým oceneným gratulujeme.

ADMA & IAB Slovakia: Konferencia Digital RULEZZ sa mení na Marketing RULEZZ a bude 23. novembra 2021 v Bratislavskej Starej tržnici. Konferencia ide tento rok na trh so sloganom "Ready for NEW MARKETING?" a už čoskoro zverejní svoj rozšírený program i hlavných spíkrov.

Ak vás zaujíma, čo riešili vaši konkurenti minulý týždeň, pozrite si chronologický prehľad agentúrnych aktivít podľa sociálnych sietí:

Respect APP: Agentúra získala za prácu pre Kaufland Slovenská republika v spolupráci s OZ Divé maky a SKPR STRATEGIES 2 shortlisty na súťaži Zlatý Středník

Seesame: Agentúra získala 4 shortlisty na súťaži Zlatý středník za podcast On / Off by Samsung a 3 za prácu pre pre Henkel Slovensko

MullenLowe GGK: Audi Slovensko sa blyslo príbehom Šimona Šicka a nového nekompromisného prelomového elektrického vozidla Audi e-tron GT

PR.Konektor.SR: Tohtoročná Pohoda on the Ground sa niesla v znamení iniciatívy „Svet bez dymu“ v spolupráci s Philip Morris, a preto si návštevníci festivalu prvýkrát v histórii nemohli na mieste kúpiť žiadne klasické tabakové výrobky

Nakaza: Značka prémiovej módy Vermont sa počas dní Marianne prezentovala širšou online & offline kampaňou I CAN BE DAYS

Basta digital: Agentúra oslávila 15. narodeniny

Echt Creative Community: Agáty od Cresco majú teraz netradičnú brožúru s prezentáciou chráneného územia Devínska kobyla, ktorá je pre bývajúcich najlepší sused

Darwin & the Machines: Billdu spúšťa svoju prvú reklamnú kampaň, ktorá začne na Slovensku a postupne sa presunie aj do ďaľších krajín

2create: Roofky, developerský projekt v Bernolákove má nový názov, logo a uvádzací web

Go4insight & TheMarketers.biz: V súťaži marketingových súťaží medzi slovenskými marketérmi najlepšie obstáli ZLATÝ KLINEC, Effie awards a Digital PIE

Visibility: Lead automation má novú vizuálnu identitu, nové logo, slogan a nový web

Work&Hugs: Aircar od KleinVision pretvoril sny na realitu

Slovak & Friends: Lidl Slovensko si aj ako zamestnávateľ zakladá na stabilite, čo dokumentuje aj nové video, ktoré ukazuje, že zamestnanci sa môžu na Lidl spoľahnúť aj v ťažkých časoch, ako je napríklad pandémia

Slovenské združenie pre značkové výrobky: Lunter na festivale Pohoda on the Ground ušetril 1 548 kilogramov CO2, čo je viac ako vyprodukuje let z Bratislava - Rio de Janeiro

PS:Events: Festival Pohoda zatvoril svoje brány pre návštevníkov bez vážnych bezpečnostných incidentov aj vďaka kamerovému systému

Koláž: MARKETER!S | @MUW Saatchi&Saatchi; &Elite / Monday Lovers; @THIS IS LOCCO.