MARKETER!S NEWS: Porota EFFIE 2021 je známa + ďalšie novinky z agentúr
KRAS (Klub reklamných agentúr Slovenska) zvolil porotu EFFIE AWARDS Slovakia 2021 pre 1. aj 2. kolo hodnotenia.
A ak vás zaujíma, čo riešili vaši konkurenti minulý týždeň, pozrite si chronologický prehľad ich aktivít zo sociálnych sietí:
Free Andy Agency: Pri príležitosti Dňa vojnových veteránov sa rozbehla kampaň pre Post Bellum, ktorá zachováva hlasy hlasy partizánok a partizánov pre ďalšie generácie, aj keď už tu nebudú
PS:Digital: Kampaň WWF Dajme pralesom 5! Sa pomohla k tomu, že na Slovensku pribudne nová prírodná rezervácia Pralesy Slovenska
Seesame: Slovenská urologická spoločnosť odštartovala štvrtý ročník Movember kampane Dal som to
1st CLASS AGENCY: Čo robiť, keď vášmu dieťaťu mäso nechutí, vám poradí Kaufland
1st CLASS AGENCY: Brankárka SK reprezentácie Mária Korenčiová a Robo Boženík, budú patrónmi 23. ročníka školského futbalového turnaja pre 1. stupeň ZŠ McDonald’s Cup
1st CLASS AGENCY: Kofola a Fusakle spolu uplietli vianočnú kolekciu ponožiek v prasiatkovskom dizajne
Generations Branding Agency: Je tu prvá slovenská stolová hra o brandingu: Brand Box
CREATIVE PRO: Hybridný FTRNW BootCamp prebehol, ale jeho súčasťou je FTRNW 2021 Award vrátane Ceremony, ktorá prebehne budúci týždeň 18. novembra − môžete zažiť na FB ftrnw
Grayling Slovakia: V rámci siete získala agentúra 7 nominácií v rámci súťaže #European Excellence Awards, vrátane nominácie v prestížnej kategórii „Veľká agentúra roka“
Invelity: Heneken Group sa pripomína redizajnom webu a aj novou identitou
Jandl: HR kampaň pre rakúsky Baumit dostala zelenú
MERTEL: Peter Sagan, trojnásobný majster sveta v cyklistike vyhral sobotňajšie preteky Giro d'Italia v Dubaji, deň po tom, ako navštívil Slovenský pavilón na Expo 2020 v Dubai
SKPR STRATEGIES: @microsoft zdieľa so svetom nástroje pre vyhodnotenie uhlíkovej bilancie
PS:Events: Agentúra predstavila tím, ktorý stál za najväčším eventom roka − Návštevou Svätého otca na Slovensku
Studio Echt: Minúta po minúte prichádza s redizajnom pôvodného loga
Slovak & Friends: Novým klientom agentúry je OLO − odvoz a likvidácia odpadu
Galton Brands: Značka HYZA Pravé slovenské kurča uviedla nový produktový rad na slovenský trh − detské párky a šunky s názvom Dobrotkovo
SKPR STRATEGIES: Developerská spoločnosť IMMOCAP získala stavebné povolenie na projekt The Mill − administratívne centrum, ktoré bude ozdobou novovznikajúceho bulváru Mlynské Nivy
Socialists: Séria vtipných videí s Andrejom Bičanom a Petrom Čtvrtníčkom v kampani pre Jägermeister zaujala odbornú verejnosť
Istropolitana Ogilvy: Zabudnite na starého lišiaka, je tu nový v kampani pre Prvú stavebnú sporiteľňu
Monarch: Projekt Čítame s deťmi v spolupráci s Martinusom sa udomácňuje na RTVS
Pragmatig: Tlačovka pre Orange k vianočnej ponuke nebola online, ale bola založená na osobnom kontakte, čo sa ukázalo ako správne rozhodnutie
Respect APP: Ako dpadla kampaň s lokálnym insightom Správny Nitran(čan) nemá na saláme a trochou humoru pre NKN - Nitrianska komunitná nadácia
SKPR STRATEGIES: Projekt #NenechajmeToPlavat od Lidl Slovensko v spolupráci so Slovenským vodohospodárskym podnikom, Bratislava − Ružinov a mestom Trenčín upútal aj médiá množstvom plastov vo fontánach
Neopublic SK: #ESILONDON2021 ukázal dynamicky sa rozvíjajúce prostredie esportu, ktorý sledovalo minulý rok 500 miliónov ľudí a príjmy odvetvia prekonali celosvetovo 1 miliardu dolárov, z čoho marketingové výdavky tvorili 58%
MUW Saatchi & Saatchi: Veselé Vianoce, kamoši − v novom spote pre Telekom SK
Slovenské združenie pre značkové výrobky: Združenie si pripomenulo 25. výročie vzniku a pri tejto príležitosti čestné členstvo získali Ivan Štefanec a Jozef Debrecký
PS:Digital: Bauer Media Slovakia sa stala najsilnejšou mediálnou audio skupinou, čo oznámila svetu vytuneným vizuálom
EFFE: Tower 5 sa uchádza o pozornosť novým spotom
Go4insight: Slovenská akreditačná agentúra pre vysoké školstvo má interaktívnu appku s výsledkami prieskumu #AkademickaStvrthodinka [na vzorke 20 tis. študentov VŠ] − Nie ste zvedaví, ako dopadla “Vaša” alma mater?
Data on Steroids: Dáta sú budúcnosť, agentúru Digitask preto nahradí nový start up − Data on Steroids
Obrázok: effie2021.sk.