MARKETER!S NEWS: Porota pre Multi Channel je známa + ďalšie novinky z agentúr

Zlatý klinec 2022 ide do finále. ADC zverejnilo aj zoznam porotu pre Multi Channel, ktorú tvoria copywriteri Peter Rajčák, Vlado Kurek, Lenka Slovák Bónová, artdirectori Jakub Kuvik, Martin Jaňák, stratég Vlado Lefík a hosť z Česka Pavel Wilhelm Přibyl. Dávnejšie zverejnenú porotu pre Single Channel tvoria copywriteri Peter Darovec, Peter Ižo, Adam Jánoš, artdirectori Milan Malý, Igor Majkút, Tomáš Bánik a hosť z Česka Nikola Foktová. Záverečný event bude 9. septembra v Starej tržnici.

Ak vás zaujímajú nové kampane, či ďalší noví klienti vašich konkurentov, pozrite si výber najdôležitejších noviniek z agentúr zverejnených na sociálnych sieťach:

Triad Advertising: Metastážisti v agentúre Triad odprezenotvali u klienta IMMOCAP návrhy komunikácie Nového Istropolisu, ako inak, v jeho vo veľkej sále

EFFE: Daniel Abrahám bude porotcovať multi-market práce na Effie Awards Europe 2022 v druhom finálovom kole

PS:Sunrise: Čo sa stane, keď sa spoja emócie, lego a emojis? Vznikne 360-tka, ktorou oslovuje ľudí Bricklandia, herňa a výstava z legokociek v Aréne Tatralandia

PS:Digital: Národná banka Slovenska otvára svoje brány pre všetkých, budovu NBS si na oslavu jej 20 rokov ľudia môžu pozrieť prostredníctvom 360° videa

Popcorn Advertising: Schill Dental Clinic sa novou kampaňou pripomenul v lete dovolenkárom

PS:Events: Firemné akcie Slovenskej elektrizačnej prenosovej sústavy, a.s. a CRESCO REAL ESTATE sa odohrali v lete na miestach s nádhernými scenériami

Somebody&Somebody: 120 m2 LED stena pomáha robiť v lete zimu, aby na jeseň mohla ísť do éteru kampaň pre NORTHFINDER.SK

Trendis: V kampani na online kalkulačku PZP klienta Wüstenrot Slovensko bol z pôvodne vektorového obrázka auta vytvorený 3D model, ktorý vizuálu dodal primeranú hĺbku

MADE BY VACULIK: V treťom spote pre Voyo nezostane ani jedno chlapské oko suché

Etarget Slovensko: Agentúra predstavila výsledky interaktívnej kreatívy na nový Ford Tourneo Connect cez cross slider za júl 2022

2create: Poliklinika MEDANTE hovorí v novej kampani o tom, že po 10 rokoch fungovania rozširuje portfólio služieb a sťahuje sa do nových moderných priestorov

ui42: Nástroj, ktorý je založený na umelej inteligencii, a ktorý by už dnes na e-shope nemal chýbať, vysvetlili odborníci vo videu z konferencie Website Story III. o využití AI v e-commerce, (Mária Bieliková z KiNIT a Samuel Kimlička z InStyle.ai)

Trendis: Šťavnaté jablko je ústredný vizuálny motív na podporu životného poistenia Wüstenrot Slovensko

SKPR STRATEGIES: Galvečer Divých makov na bratislavskom Hviezdoslavovom námestí v Bratislave sa niesol niekoľko hodín v znamení temperamentu a tanca

Obrázok: www.sutaz.zlatyklinec.sk | @Zaraguza.