MARKETER!S NEWS: PROKOP zverejnil shortlisty + ďalšie novinky z agentúr

Asociácia PR agentúr SR: Shortlisty najlepších PR projektov PROKOP 2021 sú známe. Najviac, celkom až 16, ich získala agentúra Seesame, po 7 ich získali agentúry 1st CLASS AGENCY a SKPR STRATEGIES. Prehľad všetkých prác na shortliste v súťaži PROKOP nájdete na asociačnom webe APRSR.

ADMA, Klub reklamných agentúr Slovenska, IAB Slovakia, Art Directors Club Slovakia, Asociácia public relations Slovenskej republiky, Rada pre reklamu a Pretlak: Je pozoruhodné, ako branžové asociácie spojili sily a spoločne vytvorili program #Creativeukraineprogram, ktorý uľahčí utečencom z Ukrajiny uplatniť sa na našom pracovnom trhu v kreatívnom priemysle. Informovať o možnostiach bude aj náš portál MARKETER!S.

Ak vás zaujímajú nové kampane, či ďalší noví klienti vašich konkurentov, pozrite si výber najdôležitejších noviniek z agentúr zverejnených na sociálnych sieťach:

PACKY ADVERTISING: Začala nová sezóna F1, čo pripomínajú aj najnovšie vizuály Sport1 a Sport 2

This is Locco: OZ Mareena, ktoré asistuje u nás cudzincom sa uchádza o 2% slovami piesne Jany Kirchner – V cudzom meste

ContentFruiter: Ďalší tip na kvalitné čítanie: Kamil Aujeský – Ako vyrásť v kreatívnom biznise

daren&curtis: Kultový bratislavský podnik @bohemaofficial segmentoval v komunikácii zákazníkov na bohémov, hédonistov a márnotratníkov

2create: Medante, klinika zdravia, mení komunikačnú stratégiu a pripravuje ďalšiu komunikáciu

Trumpeter: Inžinierska spoločnosť PPA CONTROLL spustila kampaň na najčítanejších spravodajských weboch formou noviniek zo sveta biznisu a ekonomiky

PS:Sunrise: Agentúra zastreší aktivity rezortu Gothal Liptovská Osada

CREATIVE PRO: Eventex Awards 2022 otvoril verejné hlasovanie

Generations Branding Agency: First Austria, značka kuchynských spotrebičov rozbehla kampaň, ktorá bude čoskoro adaptovaná aj na dalšie trhy v Európe

EFFE: V Kafé Lampy pozrieť unikátnu výstavu venovanú smutným udalostiam ostatných dní

QEX: Aj čakacia zóna môže byť inovatívna, čo dokazuje najnovšia pobočka SPP na Nivách

Mindshare Slovakia: Tretí rok po sebe bol #TeamMindshare vyhlásený za sieť mediálnych agentúr číslo jedna na svete v rebríčku WARC Media 100

SCR interactive: Spoločnosť Poctivý Murovaný Dom, ktorá sa zaoberá návrhmi a výstavbou nízkoenergetických domov zintenzívňuje sales aktivity

Čosi: Pneumatikári Nicholtrackt prichádzajú s komunikačnou novou identitou

This is Locco: Kaufland spustil kampaň pre akciu za meranú na deti Moja malá záhradka, ktoré si tak môžu vypestovať vlastné rastlinky

Zaraguza: Agentúra spolu so Slovenskou sporiteľňou pripravila fundraisingový spot pre humanitárnu organizáciu Magna

Etarget Slovensko: Reklamný systém dokáže zastaviť zobrazovanie reklám pri článkoch s vojnovou tématikou či už kvôli protection značky alebo iným dôvodom

Mannschaft: Wienerberger Slovensko má vonku nový TV spot

Zaraguza: Sokra, značka rybích konzerv, sa pripomína novou kampaňou, kde sa dajú nájsť slovné hračky aj k 3Dčku

2create: Pohybové divadlo Lepetit pripomína potenciálnym divákom predstavenie Malý princ novým webom šitým na mieru

Invelity: e-shopy, ktoré zastrešuje Augeri nutraceuticals, redizajnujú komunikáciu

EFFE: V nový spote Liga proti rakovine ukazuje, že podporiť nie je zložité, stačia 2% z vašich daní

PS:Digital: HARTMANN Slovensko v novom spote poukazuje na to, že zdravie a hygiena idú v dobe covidovej ruka v ruke

Foto: @APRSR.