MARKETER!S NEWS: PS:Sunrise pre pápeža Františka + ďalšie novinky z agentúr

Kým agentúra PS:Sunrise pri návšteve Svätého Otca zastrešovala celú produkciu, techniku, logistiku, aj bezpečnosť v spolupráci so svojou bratislavskou sestrou v Prešove, agentúra PS:Events to isté v spolupráci so svojou košickou sestrou zastrešovala v Šaštíne.

Septembrový IAB budíček bude o novom formáte Social Display, ktorý sa zobrazuje naprieč webovými stránkami na Slovensku už niekoľko mesiacov. Ak vás téma zaujala, rezervujte si čas vo štvrtok 23. septembra od 10:00 hod.

Ak vás zaujíma, čo riešili vaši konkurenti minulý týždeň, pozrite si chronologický prehľad ich aktivít zo sociálnych sietí:

Cstudios: Je tu stránka vymozodskodne.sk, ktorá pomáha ľuďom v ťažkých situáciách

QEX: Riaditeľ spoločnosti BBG na využil 3D medený nápis na diaľkové ovládanie, s 33 stmievateľnými žiarovkami, aby mu kanceláriu rozžiarilo logo

SKPR STRATEGIES: LIDL Slovensko ukazuje spotrebiteľom, že to ide aj bez sáčkov, aby plastový ostrov v Tichom oceáne, ktorého rozloha je 32-krát väčšia než Slovensko, ďalej nerástol

Respect APP: Agentúra zverejnila case study o úspešnej komunikácii Kaflandu cez TikTok

Echt Creative Community: Avast Software predstavil svoju novú globálnu brand identitu aj nový produkt Avast One

Generations Branding Agency: 5 slovenských umelcov vyjadrilo prostredníctvom svojej tvorby a umenia 5 zmyslov reprezentujúcich zážitok z jazdy na aute Cupra Formentor VZ5

Gecora: Značka výrobkov zameraných na výrobu, údržbu či opravu vozidiel @dinitrolsk má nový e-shop a po novom aj profesionálnu správu reklám a sociálnych sietí

Zaraguza: Spot ORAketa získal striebro na SOF (Slovenian Advertising Festival) v kategórii Film

Elite / Monday Lovers: Agentúra spolu s Orange skúšala v novom spote zasadiť starý telefón a čo sa stalo... [čin<-čítaj odzadu]

SCR interactive: Novým klientom agentúry je spoločnosť Univenta

THIS IS LOCCO: Bejby Blue od Tatra banky má v Česku na Flema Media Awards už shortlist istý

MullenLowe GGK: Na mieste, kde dnes stojí Eurovea, sa ľudia zabávali a nakupovali už v minulom storočí; už pred 100 rokmi sa tu skutočne konal prvý Medzinárodný Dunajský Veľtrh a Eurovea na to spomína v novej kampani

MUW Saatchi & Saatchi: ČSOB v novej kampani pripomína služby mobilného POS terminálu s možnosťou platby kartou, mobilom či hodinkami

MADE VY VACULIK: Agentúra má 2 shortlisty za práce Odpíšeme ti pre Nadáciu televízie Markíza a Hit z roku '73 pre Zlatý Bažant na Flema Media Awards, ktorá oceňuje inovátorský a kreatívny prístup v mediálnom plánovaní. Víťazi budú známi 21.10.

PS:Digital: Letná kampaň Mám to v paži na podporu očkovania ukázala čísla v novej case study

PS:Events: Na Vienna City Marathon agentúra v uliciach Viedne inštalovala kamery, ktoré pomohli pri koordinácii bezpečnosti počas maratónu

dotcom.sk: Filmový festival Cinematik v Piešťanoch pozýva potenciálnych návštevníkov novým spotom

MUW Saatchi & Saatchi: V novej kampani ČSOB na mobilný POS terminál pre podnikateľov na pol roka bez poplatkov vám nešťastný kominár môže priniesť úsporu času a tým pádom aj šťastie

Slovenské združenie pre značkové výrobky: Aj napriek protipandemickým opatreniam prebehlo stretnutie obchodníkov a dodávateľov #NewRetailSummit, ktorého druhý ročník ukázal, že tento summit hrá na Slovensku dôležitú úlohu

Wavemaker SK: Agentúra má 4 nominácie na cenu Flema Media Award za práce Enter a Nekonečne ďakujeme zdravotníkom obe pre Telekom SK, Spolu pre Slovensko a Aj ľudia ako Vy investujú obe pre Slovenskú sporiteľňu

Somebody&Somebody: Značka factcool spustila kampaň v Chorvátsku, ďalšie 4 krajiny pribudnú v priebehu mesiaca

EFFE: Pražská a Bratislavská pobočka agentúry Effectivity sa spojili a budú vystupovať pod novým názvom EFFE, okrem toho vytvorili vetu, ktorá sa číta spede aj odzadu rovnako: Are we not EFFE to new erA?

SCR interactive: Agentúra podporila tvorbou brožúry Výživa detí v priebehu onkologickeho ochorenia Svetielko nádeje

MERTEL: Nová knihy ZOOM 3-Pribehy fotografie od @amazingplanet.filipkulisev mala premiéru na bratislavskom hrade, pričom diela budú súčasťou slovenského pavilónu @Slovenskoexpo2020 v Dubaji

Foto: facebook.com; @PS:Events.